Назарбаев: Еуразиялық экономикалық одақ халық игілігі үшін құрылады

5
1374

Қазақстан Президенті Нұрсұлтан Назарбаев Мәскеуде өткен Жоғары Еуразиялық экономикалық кеңестің отырысына қатысты деп хабарлайды –  ҚР Президентінің баспасөз қызметі.

Отырысқа Қазақстан Президенті Нұрсұлтан Назарбаев, Ресей Президенті Владимир Путин және Беларусь Президенті Александр Лукашенко, сондай-ақ Еуразия экономикалық комиссиясы алқасының төрағасы Виктор Христенко қатысты.

Кездесу барысында Кеден одағы мен Бірыңғай экономикалық кеңістік аясындағы интеграциялық үдерістердің жай-күйі мен перспективалары, сондай-ақ ЖЕЭК-тің бұрынғы отырыстарында қол жеткізілген келісімдерді іске асырудың негізгі мәселелері талқыланды. Сонымен қатар, Еуразиялық экономикалық одақты құру туралы шарт жобасына дайындық барысы қаралды.

Өз сөзінде Нұрсұлтан Назарбаев Астанада Комиссия өкілдерімен кездесу болып өткенін хабарлап, ауқымды жұмыстар атқарылғанын атап өтті.

– Мен құжаттармен тармақтары бойынша жан-жақты танысып шықтым және біздің сарапшыларымыз өте үлкен әрі қиын жұмысты жүргізуде деп санаймын. Барлық даулы мәселелер жөнінде де біз түсіністікке қол жеткізе аламыз деп үміттенемін. Белгіленген кестені сақтауымыз қажеттігі туралы пікірді қолдаймын. Сондай-ақ, мемлекеттеріміздің тұрғындарына халықтарымыздың игілігі, еуразиялық экономикалық интеграцияға қосылған елдердің пайдасы үшін біздің тарапымыздан жүргізіліп жатқан жұмыстың қажеттілігін белсенді түрде түсіндірген жөн, – деді Қазақстан Президенті.

Мемлекет басшысы Еуразиялық экономикалық одақ құру туралы шарт екі бөлімнен – институттық және функциялық бөліктерден тұратынын айтты.

– Бірінші бөлігіне сәйкес халықаралық экономикалық ұйым құрылады. Біз одақтың органдарында тараптардың өкілеттігінің тең болуы жөнінде уағдаластық. Осындай тәжірибе соттармен қатар, басқа органдар аппараттарын қалыптастыру кезінде де сақталады. Мемлекет басшыларының шешімдері болашақ одақтың органы үшін міндетті болуға тиіс. Жаңа мүшелерді қабылдауға қатысты айтсақ, оны «топтап» қабылдау негізінде жүзеге асыруға уағдаластық. Шарттың функциялық бөлігі бойынша алдымен экономикалық одақ құрған жөн екенін атап өтпекпін. Бұл тұста елдеріміз ішінде түсініспеушілік туғызатын қосымша мәселелерді енгізудің қажеті жоқ, – деді Нұрсұлтан Назарбаев.

Қазақстан Президенті келісілмеген жайттарды біртіндеп реттеу қажеттігін атап өтті.

– Қалған мәселелерді келісу үшін шартты қабылдаудан бір ай бұрын жоғары органның тағы бір отырысын өткізу керек. Нақты шешім қабылдауымыз үшін алқаның төрағасына әрқайсымызбен кездесіп, ұстанымдарымызды келісіп алуға мүмкіндік берген жөн. Біз қазірдің өзінде айтарлықтай ілгеріледік, белгіленген мерзімдерден кешікпеуге тиіспіз, – деді Нұрсұлтан Назарбаев.

Ресей Федерациясының Президенті Владимир Путин Ресей, Беларусь және Қазақстан интеграция жолымен жүйелі түрде ілгерілеп келе жатқанын, одан қазірдің өзінде нақты нәтижелер мен қайтарымның барын атап өтті.

– 2013 жылы әлемдік экономиканың өсу қарқыны төмендегеніне қарамастан, «үштік» аясындағы тауар айналымы азайған жоқ, қайта арта түсіп, 64,1 млрд. долларға жетті. Ресей елдеріміз арасындағы экономика саласында қалыптасқан сындарлы, теңқұқылы және ашық қарым-қатынастарды оң бағалайды, – деді Владимир Путин.

Беларусь Президенті Александр Лукашенко кездесу барысында шартқа келісілген мерзімде қол қою үшін өзара тиімді шешімдер табылатынына сенімін білдірді.

– Интеграциялық жобамызда біз нақты нәтижелерге қол жетуге тиіспіз. Мұндай нәтиже Кеден одағын құру жөніндегі жұмыстың ешқандай шектеулерсіз және олқылықтарсыз аяқталуы болмақ. Бұл мәселеде тіпті алға ілгеріледік. Біз тиісті шешімдер қабылдап, экономикалық одақ құру бағытында алға қарай мейлінше белсендірек қадам басқанымыз жөн, – деді Александр Лукашенко.

«Ақорда»

5 ПІКІРЛЕР

  1. Тәуелсіздік – ата-бабамыздан мирас болып қалған ұлы құндылықтарымызды: ділімізді, тілімізді, мәдениетімізді жаңғыртуға, өзіміздің тағдырымызды өзімізге шешуге, бүкіл жер қазба байлықтарымызды халқымыздың игілігіне жұмсауға мүмкіндік берген асыл қазына. Бірақ осы мұмкіндікті біз пайдалана алдық па, бұл басқа әңгіме.
    Қымбатты Қазақстан тұрғындары, сіздерді тәуелсіздік күнімен құттықтаймын!.
    Бүгінгі біздің ортақ мерекеміз барлығымызды біріктіреді.
    Қазақстанның ұлы тарихына ойша орала отырып, мемлекетіміздің жолында жүз, мың жыл бұрын жүріп өткендерді еске аламыз және осы жолда бүгінгі жүріп келе жатқандарға қараймыз. Қандай Қазақстанды құрғымыз келетінін және оны ертеңгі күні қалай жасайтынымызды ойлаймыз. Мемлекет тарихын тану арқылы ғана еліміздің бүгінгі және ертеңгі гүлденуіне үміттене аламыз.
    Бұл жолда Жәнібек пен Керей хандарды, ұлы қайраткерлерді, Тәуелсіздік алаңындағы қолына көк ту ұстаған сәбиді және оған осы күннің маңыздылығын түсінуге көмектескісі келетін ата-анасын кезіктіреміз.
    22 жыл бұрын Тәуелсіздігімізді жарияладық. Енді өз тағдырымызды өзіміз қалыптастыра аламыз және Қазақстанның алда қандай болатыны өзімізге байланысты.
    Жаһандану жағдайында ұлттық қауіпсіздік пен келісім мәселесі болып барабарлықты сақтап қалу саналады.
    Әзірге бұл мәселе көбінесе патриоттық әндер мен қазақ кітаптарын жандандырумен айналысатын энтузиасттарды, кітапханашыларды толғандырады. Ал қиын жағдайларда бірлік пен келісімге шақыратын қазақтың халық әндерімен қорғанамыз. Сондықтан, мәдени мұрамызды қорғау мен сақтап қалуға байланысты мемлекеттік деңгейде шешім қабылдайтын уақыт келді.
    Әрқайсымыз – Қазақстанның тарихымыз, оның бүгіні мен ертеңіміз. Әрқайсымыз – мәдениет, тіл және көк байрақпыз. Демек, біз мықты да ынтымақты мемлекет құрушылармыз.
    Бүгінгі бірлігіміз бен күшімізді күн сайын сезініп жүрсек екен.
    Мемлекетті халық құрайды. Оның құрылуына алаңда тұрған әр адам өзіне сене отырып, аянбай ат салысады. Еліміздің әр азаматы өзін Қазақстанмен біртұтас санап, өзінің еңбегімен азаматтық қоғамды, қауіпсіздік пен амандықты, адамдық пен шығармашылықты, өзара келісімді нығайтатын мемлекет құрушысы болуы қажет.
    Алдымызда тұрған ендігі мәселе үдемелі даму болғандықтан, кемелділікке ұмтылып, алға жүруіміз керек.
    Сондықтан да Қазақстанды бабалар рухы мен күшін сезіне отырып, балаларымызды, достарымызды, көршілерімізді жігерлендіретінімізге сене отырып құрамыз. Өйткені Қазақстан – ол біз!
    Еркін және тәуелсіз Қазақстан Республикасында өмір сүріп жатқанымызға міне, 22 жыл болды. Тарих сабақтарын ескере отырып, бүгінімізді өзіміз қалыптастырамыз. Тәуелсіздікке жету жолымыз оңай болған жоқ: ол бізді шынықтырды, төзімді бола білдік және тәжірибе жинадық.
    Қазақ мемлекеті кемелдену кезеңіне аяқ басты, сондықтан күрделі мәселелер кідіріссіз және мүлтіксіз шешім қабылдауды талап етеді. Өткен жылдарда біз көптеген ішкі және сыртқы қиындықтарға төтеп беріп, алға қарай нық сеніммен қарыштадық, талай өзгерістерді бастан кешіп, бар күшімізбен барлығымыз және әрқайсымыз үшін қолайлы Қазақстанды құрдық. Кез келген қазақтың Қазақстанға бар жүрегімен берілгендігі күмән тудырмайды. Әрбір азамат өз елін сүйеді және елінің амандығына қажетті игі бастамалар үшін бар күшін салуға дайын. Бізде билік әрқашан сыналады, сынала да бермек. Бұл – заңдылық. Отанды сүюге негізделген сын Қазақстанның одан әрі көркеюін көру ниетімен байланысты. Әрқайсымыздың арманымыздағы Қазақстан әр түрлі болуы мүмкін: біреуі үшін ол – балаларының бақытты шағы мен ата-ананың саулығы; басқасы үшін ол – берік шекара мен оның қауіпсіздігін қамтамасыз етуші әскердің амандығы болса, үшіншісі үшін ол – әділ экономикалық жүйе, заң алдындағы теңдік пен әлеуметтік әділдік, еңбек ету мүмкіндігі болады. Түптеп келгенде, барлығымыз одан әрі толыққанды Қазақстанда өмір сүруді армандаймыз. Отанымыздың тұрақты дамуы мен қауіпсіздігінің кепілі – қамсыздандырылған отбасы.
    Әлем қанды ішкі қақтығыстар мен ұлтаралық шиеленістер, халықаралық террористік топтардан төнетін қауіп-қатерлер сияқты тағы да басқа көптеген қорқыныштарға толы. Осындай қауіп-қатерлер бізді де айналып өткен жоқ. Сондықтан, біз бейбітшілікті сақтау мен қауіпсіздікке бағытталған халықаралық бастамалардан қалып қоймауымыз қажет. Қазақстанның әр отбасын, әр азаматын лайықты өмірмен қамтамасыз ете отырып, сыртқы қауіптерге төтеп беру және алға жылжу үшін ұзақ мерзімді болашақ пен мақсаттарды айқын көре білуіміз қажет. Осы арқылы отанымыз әлемдегі қазақтарды біріктіретін, бәсекеге қабілетті бола алатын орталыққа айналады.
    Тәуелсіздік алған соң даму жолында тапжылмай жылжуға мүмкіндік беретін маңызды жетістіктерге жеттік. Бүгінгі күні отанымыздың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін мықты әскеріміз, жеткілікті қалыптасқан жергілікті басқару мен мемлекеттік билік институттары бар. Мыңдаған жылдар бойы талай сынаққа түскен берік қазақ отбасы – біздің маңызды құндылығымыз. Қауіпсіз отан мен қамсыз отбасы – мақсатымызға жетудің маңызды алғышарттары. 2018 жылы қазіргіден де жақсырақ елде өмір сүретінімізге сенемін.
    Қазақ халқы ешбір халыққа, ешбір ұлтқа жауындай қараған емес. Сондықтан ол да басқа мемлекеттер билігінің бізге солай жауап бергенін қалайды.
    Ұжымдық қауіпсіздік туралы келісім ұйымына мүше бола отырып Қазақстан сол ұйым мақсаттарына жетудегі өзіне алған міндеттемелерді сақтайды және оның ары қарай нығаюына өз үлесін қосады.
    Сонымен қоса, Қазақстан Республикасы қарулы күштерінің жауынгерлік қабілетін жоғарылату, әскер мен қоғам ынтымақтастығын нығайту, қорғаныс жүйесін үнемі реформалап отыру мақсатындағы Солтүстікатлант альянсымен серіктестік байланыстар да тереңдейтін болады. Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігі концепциясын жасау қажет деп санаймын.,,,,,,

    ҚАЗАҚ ӘСКЕРІ – ОТАН ҚАУІПСІЗДІГІНІҢ БАСТЫ КЕПІЛІ

    Орталық Азияда бейбітшілікті қамтамасыз ету мен мемлекетімізге қарсы авантюраларға жол бермеу үшін біздің қорғаныс әлеуетімізді кәсібиліктің, тәртіптің, ұйымдастырушылықтың, бақылау мен айқындықтың заманауи стандарттарына сай дұрыс және мақсаттылы дамыту қажет. Қауіпсіздік жүйесін реформалаудың үздіксіздігі мен реттілігі, оларды заманауи талаптарға сәйкестендіру, сонымен қатар, сыртқы қауіптің алдын алу мен адекватты жауап беру сияқты қадамдарға саяси, дипломатиялық, экономикалық, ақпараттық, қажет болған жағдайда әскери және басқа да іс-шаралар жатады.
    Біз міндетті әскери қызмет институтына білім беру және әлеуметтік салада қауіпсіздік пен жағдайды жақсарту арқылы сенімді күшейту шараларын жалғастырамыз. Шұғыл әскери қызметтен демобилизацияланған тұлғаларды мемлекет жұмыспен және білім алуда льготалармен қамтамасыз етеді. Қауіпсіздіктің барлық шаралары экономикалық, әлеуметтік, ғылыми және халықаралық ынтымақтастықтың дамуын, рухани, ақпараттық және қауіпсіздікке байланысты басқа да шараларды дамытуға бағытталады.
    Қазақстан айналасында қалыптасқан әскери-саяси жағдай мен қауіп-қатерлер жауынгерлік қабілеті бар, үнемі жетіліп отыратын, заманауи ғылым жетістіктерін тиімді қолдана алатын әскерді талап етеді. Әскерді ары қарай жетілдіру мен күшейту үшін алдағы 5 жылда мыналарды қаматамасыз етеміз:
    Қазақстан Республикасының Қарулы күштері үнемі мобильді және жауынгерлік қабілетте болу үшін өз аймағымызда және оның айналасында қауіпсіздікті қамтамасыз ету керек. Оның негізі әлемнің әр түкпірінде жауынгерлік міндеттерін керемет орындауы арқылы қаланған.
    Қазақстан Республикасының Қарулы күштерін ары қарай заманауи қару-жарақ және техникамен, соның ішінде отандық өндірістен шыққанымен қамтамасыз ету. Барлау, бақылау, табу, нысананы дәлдеу, жеңу сияқты бірыңғай жүйеге кіретін көппрофильді кешендерге басымдық таныту керек. Осының барлығында мемлекет назарында болатын заманауи және икемді отандық әскери-өнеркәсіптік кешен маңызды рольге ие болады.
    Қазақстан Республикасының Қарулы күштерінде тәртіп бұзушылықтар мен заңсыз қатынастарға орын жоқ. Қарулы күштердің жеке құрамының кәсіптілігі мен білім деңгей жоғарылайды. Тәртіп әскери қызметкерлердің өзара сыйластығы мен бұйрықты мүлтіксіз орындауына негізделеді. Командирлер нағыз үлгі тұтарлықтай қызмет ететін болады.
    Жемқорлық Қарулы күштер жүйесінен шеттетіледі және әскердің жеке құрамын күнделікті әлеуметтік проблемалардан босата отырып, олардың негізгі күші жауынгерлік қабілетті жоғарылату мен білімдерін толықтыруға жұмсалатын болады.
    Әскер мен қоғам арасындағы байланысты күшейту арқылы қарулы күштердің транспаренттілігі мен азаматық бақылау деңгейі жоғарылайды. Осының негізінде мемлекет қауіпсіздігін қамтамасыз ету міндетін атқарудан бөлек Қазақстан Республикасының Конституциясы және өзге де заңдары бойынша құқықтарын қолданатын «әскери формадағы азамат» идеясы қалыптасады.

    Әскерді білімді мамандармен толықтыруға көп көңіл бөлінетін болады. Бұл жерде Қазақстандағы әскери білім беру жүйесінің сапалылығы мен бәсекеқабілеттілігі маңызды рольге ие болмақ.

    ҚАУІПСІЗ ҚАЗАҚСТАН ЖОЛЫНДАҒЫ СЫРТҚЫ САЯСАТ

    Бүгінде Қазақстан халықаралық қатынастарға ерекше динамикалы және кең түрде араласуда. Көпжақты және екіжақты халықаралық қатынастарымыз қарқынды дамып, халықаралық қызметіміздің құқықтық негіздері қалыптастырылуда. Қазақстан әлемнің барлық прогрессивті елдерімен және күшті орталықтарымен байланысын дамытып жатыр. Ұлттық мүддені көрсетудің, азаматтарымыздың құқықтарын қорғаудың және отандастарымызды біріктірудің барлық жақсы жағдайлары жасалып жатыр.
    Үнемі назарда болатын мәселелер:
    • Қауіпсіздіктің сыртқы компоненттерін күшейту;
    • Халықаралық саяси және экономикалық қатынастар шеңберін кеңейту;
    • Қазақстанның Ресей Федерациясымен одақтық стратегиялық серіктестігін дамыту;
    • Америка Құрама Штаттарымен достық серіктестік қатынасты дамыту және кеңейту;
    • Еуроодақпен серіктестік саясатын жалғастыру және еуропалық елдермен қарым-қатынастарды ары қарай нығайту;
    • Көршілес елдер – Өзбекстан, Қытай, Қырғызстан және Түркіменстанмен қатынастарымызды үздіксіз дамыту;
    • Иран, Үндістан, Жапония және басқа да достық қарым-қатынастағы елдермен серіктестігімізді кеңейту. БҰҰ кеңістігіндегі интеграциялық үрдістерге белсенді қатысуды жалғастыру, БҰҰ елдерімен дәстүрлі қарым-қатынас пен серіктестікті тереңдету;
    • Араб елдерімен байланыстарды қамтамасыз ету.

    Әлемнің барлық елдеріндегі ҚР азаматтарының қорғалу мәселелеріне көп көңіл бөлінетін болады. Басты назарға сыртқы әлеммен байланыстыратын транспорттық маршруттар, энергия тасымалдаушы транспартировка құралдарының эксплуатациясы, сыртқы сауда жағдайлары, сыртқы инвестицияларды, жаңа нарықтарды іздеу мен осы нарықтарға отандық өнімді тарту мен өткізу, жаңа технологиялар енгізу алынады.

    ДИАСПОРАДАҒЫ БАУЫРЛАРЫМЫЗБЕН БІРГЕ ИГІ ҚАЗАҚСТАНҒА!

    Соңғы жылдары Диаспорадағы серіктестік байланыстар жаңа деңгейге көтерілді. Әлемдегі барлық қазақтардың бірлескен потенциалы, ынтымақтастығы мен серіктестігінің мыңдаған мысалдары біздің бәсекелікартықшылықтарымызды арттырды.
    Жақын арадағы жылдары Қазақстан мен Диаспора серіктестігінің жаңа форматы жасалады. Оның басымдылығы – Диаспора жастарының шәкіртақысын жоғарылату, Диаспора оқу орындарымен байланыс бағдарламаларын кеңейту, қазақтану облысындағы біріккен ғылыми зерттеулерді жүргізу.
    Қазақстанға оралушы отандастарымыз үшін барлық мүмкін жағдайлар жасалуы қажет.

    ӘДІЛЕТТІ ҚАЗАҚСТАН
    «Әділетті мемлекет» – азаматтармен бірігіп маңызды мәселелерді талқылау және әділ шешімдер қабылдау. Әділетті мемлекет саяси, экономикалық, мәдени өмірге кепілдік бере отырып, бәсекені қамтамасыз етуге және ынталандыруға, осал әлеуметтік топтарды қорғауға, жемқорлықты мақсаттылы және жүйелі әрекеттермен тоқтатуға міндетті.
    Әділеттілікті қамтамасыз ету барлық мемлекеттікбасқару органдары және жергілікті басқару органдарының міндеті ғана емес, соттардың негізгі қызметі болып саналады. Соттар азаматтардың мүдделерін қорғай отырып, осы бағыттағы басқа органдардың қызметін ынталандырады. Сол кезде ғана сот әділдігіне сенім артады.
    Әкімшілік органдарда, әкімшілік өндіріс шеңберінде адам құқықтарын қорғауға үлкен мән берілетін болады…
    Мемлекеттік және жергілікті басқару органдарының жүйесі өз бағытталуына сай бола отырып, құқықтардың қастандықтан қорғалуын қамтамасыз етуі қажет. Азаматтардың қауіпсіздігі мен еркіндігі басымдылыққа алына отырып, мемлекеттік орргандардың қызметі қоғамда келісім мен әділеттілікті орнатуға әсер етуі керек.
    Қылмыстық сот ісін жүргізу философиясы қайта қаралатын болады. Азаматтар қылмыстық істер бойынша заңды құқықтарын қорғауға жаңа мүмкіндіктер алып, құқық қорғау органдары қылмыспен күреске қажетті заманауи құқықтық құралдарға ие болады.

    ЕРКІН ҚАЗАҚСТАН – ОЛ ҚАУІПСІЗ ҚАЗАҚСТАН…

    Халқымыз ғасырлар бойы еркін де тәуелсіз Қазақстанды аңсап келді. Қазақстанда плюрализмге, саяси еркіндікке, сөз еркіндігі мен демократияға баламалы таңдау жоқ. Бұл негізгі принципті сақтау мен дамыту үшін бізге әлі көп жұмыс атқару қажет.
    Конструктивті және жауапкершілікті сын, азаматтық бақылау институттарының кедергісіз қызметі дұрыс саясижүйе мен биліктің бөлінуінің, мемлекеттік басқару жүйесінің тиімділігінің негізі болып табылады. Саяси плюрализмге негізделген саяси бірліктердің конструктивті диалогі – қауіпсіз Қазақстанның саяси жүйесінің маңызды компоненті. Ұлттық және әлеуметтік келісім принципінің баламалы таңдауы жоқ.
    Тек еркін идеологиялық күрес қана демократиялық дәстүр мен саяси жүйенің үдемелі дамуын қалыптастырудағы сенімді кепіл бола алады. Қызметіміздің негізінде ұлттық және демократиялық құндылықтарға ие бола отырып, Диаспораның дәстүрлі партияларымен берік байланысымызды құрметтейміз.
    Біз әр азамат үнінің естілуіне, оның сыны назар мен құрметке ие болатына сенімді болу үшін ниеттеніп жатырмыз.
    Азаматтардың өздерін толғандыратын мәселелерін шешу мақсатындағы бейресми бірігулері билік шешімін өзгертуге әсер етудің өзіндік балансына айналды. Сондықтан біз осы жолдан тайынбауға бел будық.

    ҚАМСЫЗ ОТБАСЫ
    ЖҰМЫС ЖӘНЕ ЛАЙЫҚТЫ ТАБЫС

    Қазақстанның экономикалық дамуы сапалы жаңа өндіріске, отандық өндіруші мен экспортерге қолайлы жағдайды қамтамасыз етуге, елде еркін экономикалық аймақ құруға, ықпалды сыртқы инвестицияларды тартуға және іскерлік ортаны жетілдірудің саяси жүйесіне бет алды.
    Бұл жерде саналы нарықтық реттеу мемлекеттің нақты секторға тиімді араласуымен бірігіп, алғаш рет белсенді экономикалық саясат дамуға бағытталған негізгі жұмыс стиліне айналады.
    Даму саясатының басты мақсаты болып орта және жоғары біліктілікті талап ететін жұмыс орындарының ашылуы, экономикада өнімділіктің жоғарылауы саналады.
    Өндірістік саясат белсенді іске асырылу сатысына аяқ басты. Елдің өндірістік дамуының өзегі – бәсекеқабілетті технологиялар қолданатын және инновациялық нәтижелерге жететін салалар.
    Осы мақсатқа қол жеткізу үшін өндіріс пен өткізудің жаһандық құндылықтізбегіндегі Қазақстанның маңызын арттыруға әсер ететін батыл жобаларды іске асыруымыз қажет. Отандық экспорттық бағытталған экономикаға әсер ететін бастапқы құралдар – беделді фирмаларды тарту, еркін экономикалық аймақтарды тиімді пайдалану, халықаралық нарықтардағы қазақстандық тауарлардың танылуы мен беделін жоғарылату шараларын жүргізу. Бағдарламалар мен жобаларды іске асырудың барлық сатыларында жеке секторды серіктесіміз ретінде санау принципін негізге алатын боламыз. Аталған шаралар мен бастамалардың мақсаты – жаңа кепілдендірілген жұмыс орындарын ашу.
    Әлемдік нарықта жоғарыөнімді және бәсекеқабілетті экономика құрудың алғышарттарның бірі – халықаралық экономикалық интеграцияны тереңдетуді ынталандыратын механизмдерді қолдану

  2. орыс «айдап салда жікке бөл» жоспарын (коварный план) ойдағыдай іске асырып жатыр, ал біздікі болса жәлеп сияқты мә мә мені sexsi ! дегендей! блә-тфу!!!

  3. Иә толық келісемін жоғарыдағы пікірмен. Біз түркітілдес елдер болып одақ құруымыз қажет. Кәпір орыстың отарынан, озбырлығынан құтылатын сәт жетті ғой.

  4. Нурсултан Назарбаев, Президент Республики Казахстан: — Давайте мы отбросим разногласия и создадим экономический союз. Все остальное мы потом создаем. Не надо нанизывать вопросы, вызывающие какие-то непонимания внутри наших стран, у нас и у вас, тащить сюда социальные вопросы, зачем? Давайте экономические вопросы решать.ЕЛБАСЫ мәскеудің отаршылдық пиғылын сезіп осылай деп дұрыс айтты.Салмақтың бәрін Елбасымызға салып қоймай неге тиісті адамдар сипақтатпай жириновскидің Түрік мемлекеттерін жаулап алу жөніндегі мәскеумен келіскен отаршылдық ойы мен Украинаға жасаған басқыншылығын өз дәрежесінде бетіне айыптамайды.Елбасымыздың Халқымыздың қаҺарман ұлы МӘУЛЕН сияқты мың көмекшісі болса Елбасымыздың жұмысы әлдеқайда жеңіл болар еді.МӘУЛЕН АШИМБАЕВ СЕНІ АЛЛА ҚОЛДАП ҚОРҒАП ӨЗ НҰРЫНА БӨЛЕСІН.АЛТЫННЫҢ СЫНЫҒЫ АСЫЛДЫҢ ТҰЯҒЫ.Біз Тәуелсіз Мемлекет ретінде ресей сияқты агрессор мемлекетпен бір евроазиялық одақта қала алмаймыз деп ҒАНИ ҚАСЫМОВ өзінің ТӘУЕЛСІЗДІГІМІЗді ҚОРҒАУҒА дайын екенін білдірді.басқа депутаттар неге ТӘУЕЛСІЗДІГІМІЗДІ қорғау жөнінде үндемейді оның бетін әрі қалсын мәскеу отарлауға кіріссе ешкімді аямайды.ҒАНИ ҚАСЫМОВ айтқандай евроазиялық одақтан шығып, келесі жолы жириновскилердің билікке келуі мүмкін екенін ескеріп

    ТӘУЕЛСІЗДІГІМІЗДІ ЖЕРІМІЗДІҢ ТҰТАСТЫҒЫН САҚТАП ҚАЛУ ҮШІН 200 миллионнан астам халқы бар 8 Түрік мемлекеттерінің кедендік экономикалық,әскери-қорғаныс одағын әуелі ТҮРКИЯ мен ТҮРІКТІҢ ҚАРА ШАҢЫРАҒЫ ҚАЗАҚ ЕЛІ НЕГІЗІН ҚАЛАЙЫҚ қалғандары біртіндеп қосыла береді.

    УАҚЫТ АЗ ҚАЛДЫ АСЫҒАЙЫҚ. ТҮРКИЯ БАСТАҒАН ТҮРКІ МЕМЛЕКЕТТЕРІ мен құрметті Түркия Президенті ҚАРА ШАҢЫРАҚТАРЫҢ ҚАЗАҚСТАН ТӘУЕЛСІЗДІГІНЕ ҚАУІП ТӨНІП ТҰР БАРЛЫҚ ЖАҒЫНАН ЖӘРДЕМ БЕРІП КИЕЛІ ҚАРА ШАҢЫРАҚТАРЫҢ ҚАЗАҚ ЕЛІН ОТАР БОЛУДАН САҚТАП ҚАЛЫҢДАР

Пікір жазу

Пікіріңізді енгізіңіз!
мұнда сіздің атыңызды енгізіңіз