Қажымұқан Ғабдолла. ҚУАНЫШӘЛИН ҚАЗАҚТЫ ҚАЛАЙ САТТЫ?

166
164748

…Арсыз-нәрсіздің, имансыз-ділсіздің, ұры-қарының, залым-зұлымның, сұм-сұрқияның, қорқақ-қорқаудың заманы жүріп тұр, қазір… Жаңа технология мен жетік өркениет те ТАСАДАН ТАС АТУҒА таптырмас құрал болды…

Тіпті, «…Өзімізді Абаймен салыстыру үшін емес» деп, «ант суын» ішкен болып, шын мәнісінде: «…Сонау 19 ғасырдың аяғы, 20 ғасырдың басында қазақтың өз бойындағы жағымсыз мінез-құлық, әдеттерден арылуын тілеп, ұлтымызды өткір сынаған кемеңгер Абайды да түсінбейді» деп, өз қаны, туған қазағын қайдан келгені беймелім кірме Владимир Козлов дейтін біреуге «жығып беріп», аяусыз күстаналған Жасарал Куанышалин «Фейсбук» әлеуметтік жүйесінің тасасында саясаткер Мұхтар Тайжанға «жан сырын» ашқан кейіппен басына сыйса да, жасына жараспайтын жарапазанайтыпты…

«Даудың басы – Дайрабайдың қара сиыры» демекші, әңгіменің өзегі Айсұлу Қадырбаеваның («по совместительству» Жасарал Куанышалиннің кезекті әйелі) Владимир Козловты қолпаштап: «СІЗ – ЖҮЗ ҚАЗАҚҚА ТҰРАСЫЗ!» немесе «МЕН КОЗЛОВТЫ БҮКІЛ ҚАЗАҚҚА АЙЫРБАСТАМАЙМЫН!» – деген масқарашылық сөзінде болып отыр…

Айдың күні аманында айтылған мұндай сұмдыққа кеудесінде жаны, бойында рухы, жүрегінде намысы бар әрбір парасатты қазақ өре түрегелді…

Бақыттарына қарай, осы сөз қазақ топырағында айтылды, ал, біздің қазақ ұлты болмысында кешірімшіл ғой, егер осындай надандық сөз, мысалы, Шешенстанда немесе Дағыстанда айтылса, қазір Жасарал Куанышалин мен Айсұлу Қадырбаева жалпақ жердің жүзін аралап-қашып, арып-ашығып, кірерге тесік таппай, тентіреп кеткен болар еді…

Жақаң сөздерді ойнатып, қаншама бұлғақтағанымен бұл қылықтың аты – дәп «жаңа құлдық сана-сезімнің дәлелі» және «өз ұлтыңды жоққа шығарудың» дәл өзі! Сөз жоқ, мұны аз-маз басқаша атауға да болады. Отыз екі тістен шығып, отыз рулы елге тараған бұл сөздің тура аты – «ҚАЗАҚТЫ САТУ» деп аталады! Бұл масқара мойынсұнушылықтың басқаша аты жоқ!!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Осы күнде екі сөзінің бірі «режимді кетіру» болса да, кезінде Ақтөбеде атышулы Аслан Мусиннің арнайы шақырумен облыс әкімшілігінде білдей басқарманың құлағын ұстаған Қуанышәлин алған бағытынан жалт бұрылып: «…ең алдымен адамдығына, тек сөзіне қарай емес, нақты іс-әрекеттеріне қарай бағалайтын ересек түсінікке ауысатын кез келді»– деп көсемсіп шыға келіпті…

Дұрыс-ақ дейік. Олай болса билікпен де, биліксіз де өз басыңыз қандай «адамдық» қасиеттеріңізбен (сылдыраған сөзіңізден басқа) «нақты іс-әрекеттер» жасадыңыз? Әлде, Жаңаөзен мұнайшылары аш-жалаңаш, жылап-сықтап жатқанда да, қанға бөгіп, ажал құшқанда да ат ізіңізді салмай, төбеңіздің шұқырын да көрсетпей, ал, Владимир Козловтың сотында Ақтауда айлап жатып алуыңыз – әлгі өзіңіз айтқан «адамшылығыңыз» бен «нақты іс-әрекетіңіз» бе?..

Қазаққа жанашыр адам осылай істей ме?!.

Бұрынғыны былай қойғанда, сіздің 2012 жылғы 30-қарашадағы «ересек түсінігіңіз»: «…байғұс бес қазаққа (Болат Атабаев, Серік Сапарғали, Жанболат Мамай, Ақжанат Әминов, Айжангүл Әмірова. Қ.Ғ.) сол сотта нағыз күрескерлік, саясаткерлік һәм адами қырларын жарқырата көрсеткен Володяны өз басым айырбастамаймын», «…көсемсіген Оралдық пысықай Қажымұқан Ғабдолла»,  «…«ұлтшыл» мақалаларды бірінен соң бірін шимайлап, онда-мұнда жариялаудан басқа түк бітірмей, мұны өзіне арзан саяси ұпай жинайтын кәсіп қылып алған, сөйтіп жүріп, «көсемшілдік» дертіне шалдыққан «нарцисс» Қажымұқан Ғабдолла тәрізділер «нағыз ұлтшыл» атанып…» – деп, қазақты көре алмаудан, күстаналап-жамандаудан аса алмай, батпақтап-батып жатыр емес пе?!.

Бәлкім, бұл – байырғы бір кемеңгердің «Мықтының мықтылығын мойындай білу де – мықтылық» дейтін өзіңіз жаттап алған нақыл-тұзағына еріксіз әрі байқаусыз түсіп қалуыңыз шығар?..

 

*******************************************

 

…Жақаңның жер астынан тұншыға һәм құмыға шыққан дауысы «құлағыма жеткендей» жаным ашып, мен еріксіз ойға түсемін: Жақаң мен Айсұлу апамыздың осыншама бозторғайдай шырылдап қорғап, «ел мен жер, халық пен мемлекет үшін басын қауіп-қатерге тігіп, шын күресіп жүрген Владимир Козловтары» Маңғыстау мұнайшыларына не жақсылық жасады? Жұмысқа орналастырды ма? Айлықтарын арттырды ма? Бала-шағаларын асырады ма? Қазақ билігіне ықпал етті ме? Әлде, айдалаға қашқан, шетел асқан «данышпандары» арқылы өркениет елдерінің назарын дер кезінде Маңғыстау мұнайшыларының мұң-зарына бұра алды ма?..

Жоқ! Жоқ! Жоқ!!!

Аталған сауалдардың біреуін де жүзеге асырмапты. Түк істемепті. Тек арандатушылықпен  айналасыпты…

Қарапайым қазаққа, мұңайған мұнайшыға, жабыққан жұмысшыға жаны ашыған қай басылым қолдап-қорғап, мақала баспапты?!. Әсіресе, «Дат», «Абай кз», «Қазақ үні», «Жас алаш», «Азаттық радиосы», , т.б. толып жатқан баспасөздердегі қазақтың қайсар қыз-жігіттері мұнайшылармен «бірге өліп, бірге тірілгендей» күй кешті ғой…

Ендеше, Жасарал неге жалғыз Козловты ғана көреді?.. Себебі, жалғыз-ақ екен: Жақаң Козловтың құлақкесті құлы – жұмыскері. Бұл – бір. Екіншіден, жоғарыда аталған қазақ тілді баспасөздің түп-тұқияны қазаққа шынайы жанашырлық мақалаларын басты…

Ал, Козловтың басылымдарының мақсат-мүддесі мүлдем басқа болды… Өз басым қырықққа таянған жасымда өзімнің қазағыма шын жаны ашитын қазақты сирек кездестірдім, ал, «діні мен ділі бөлек келімсектің қарапайым қазаққа жаны ашиды» дегені – есалаңның ертегісі ғана…

Тегінде текті қазақ Жақаң мен Айсұлу апамыздың талай табаны тайып, тасқа соғылған тасмаңдай қателіктерін кешірер, бірақ, қазақты сатып қана қоймай, орыстың орына итергенін кешіре қояр ма екен?!. Қайдам?

… «Ешкімнің ұлтымызды кемітуге құқығы жоқ!» – деп, ерекше елеңдеген Мұхтар ТАЙЖАН бауырым әкесінен жақсы ат, беделді есімді мұра қылған бақытты ұрпақ. Өзіміз «Жетімдер үйінде» өспесек те, тірліктің қиыншылығын қалың кешіп, табанымыз тілімденген ауылда қоңыр тіршілікпен жетілдік…

Бәлкім, осы себепті ескеріп, бауырым Мұқа, замандастық жарты сөзіме құлақ салсаң болар еді. Қазақтың ауылының Ата заңы да, қадір-қасиеті де, салт-дәстүрі де, болмыс-бітімі де үлкеннің сөзінде, қарияның ғибратында. Жүрегіндегі иман-таразысын жоғалтпаған нағыз қазақтың баласы ақ жаулықты кейуананың, ақ сақалды қарияның алдынан кесіп өтпейді…

Алда-жалда кесіп өткен екен, «жазасын алады», қатесін мойындап, тәубесіне түседі. Сондықтан, танымал тұлғаның жалғасы екенсің, Мұхтар бауырым, ең алдымен, кіммен кеңес құрарыңды алдын-ала елеп-екшеп алғаның мақұл.

«Қазақтың намысын көтеруіміз қажет!» – деген дәйекті уәжіңді басқаға айтпасаң, отыз жылда «беліне байлай алмаған қылышты» егде тартқан тарамыс шағында Жасарал көтере алмайды… «Жылтырдың бәрі – алтын емес», ауызы бардың түгелі – ақылды болмайды…

Жақаң «оқи беретін» данышпан Абайдың 3-ші Қара сөзінде: «…Әрбір жалқау кісі қорқақ, қайратсыз тартады; әрбір қайратсыз қорқақ, мақтаншақ келеді; әрбір мақтаншақ қорқақ, ақылсыз, надан келеді; әрбір ақылсыз надан, арсыз келеді; әрбір арсыз жалқаудан сұрамсақ, өзі тойымсыз, өнерсіз, ешкімге достығы жоқ жандар шығады…» – дегенін жадыңда жасырғайсың…

Орыстың боданында екі ғасырдан аса уақыт болғанда да, қиналып-қажыған бір қазақ самагон бұрқыраған орысты «бүкіл қазаққа айырбастамаймын!» деп айтпап еді. Елі еркін, жұрты бостан кезеңде адасқан Айсұлу апам айтты, жаңылған Жасарал ағам қоштады…

Махамбет бабам тірілеп келсе, Сырым атам оянып кетсе, шіркін-ай?!:

…Жалғыз ұлының қандай адам болатындығын білгісі келген ханға көріпкелдің: «Ұлыңның ең жақын сырлас досын алып кел!» – дейтін аңыз әңгіме есіңде ме, Мұхтар бауырым?!. Атамыз мұны қаттырақ һәм қатаңырақ айтады: «Итпен құда болсаң, Боқпен тойың өтеді» – дейді…

…Қолқаны күлімсі қапқан сасық той кімге керек?!.

…Қалай болғанда да, мен айтпай тұра алмайтын бір шындық бар, егер осы ақиқат жасырын қалса, барлық тіршілігіміз бен сөзіміз жартыкеш болып шығар еді. Мен, Жасарал ағамыз мен Айсұлу апамыз туралы көп нәрсе айта аламын, өйткені, бір кезде үшеуіміз бір ұжымда, бір тудың астында ниеттес серік, рухтас ағайын болдық, талай әңгіме-дүкен құрдық, сыр бөлісіп, жүрек ақтарыстық. Кең дастарханда ақ көңіл, шалқар пейілімізбен дәмдес-тұздас болған кездер өтті, басымыздан…

Сондықтан, мейлі апам, мейлі ағам болсын – мен туралы қаншама ауыр сөз, қатты пікірлер айтса да, інілік ізетпен кешіруге тырысамын. Үлкендерге ақыл айту – менің ойымда да болған емес, тек ниетім – сабырға шақыру ғана…

Саясат дегенің – сиқыры мол, зардабы зор апиын ғой, есімізді жиып, етегімізді жинасақ, мұнымыздан қазағымыз да ұтылмас. Мүмкін болса, тізе қосып, тізгіндесе жүріп, ұлтымыздың тәуелсіздігі мен қазағымыздың еркіндігін мәңгілік сақтап қалу жолындағы күресте батыл, адал, айнымас, табанды болсақ деймін.

Неге десеңіз, біз қанша жерден жақынымызды жамандағанымызбен, ешкім жақсысын бермейді. Өзімнің апам мен ағайын ағам туралы құпияларым жабулы қазан күйінде қала берсін…

Алаштың ардақтылары Ахмет Байтұрсынұлы мен Міржақып Дулатовтың замандасы, ақын Файзолла Сатыбалдыұлы Міржақыптың қайтыс болғанын естігенде:

 

«Міржақып өлді деген сөз,

Ішімді өртеп кетті лез…

Дірілдеп жүрек демігіп,

Малынды жасқа екі көз.

 

Қасиет тұтқан Алашым,

Кеңге жайған құлашын.

Намысты қолдан бермеген,

Қайран да менің нағашым.

 

Міржақып пен Ахмет

Нақақтан-нақақ болды шет

Бір уақыттар болғанда

Ақталар орнап әділет.

 

Қиянат кетпес тоқтаусыз

Әділ сөз қалмас құптаусыз.

Күндердің күні болғанда

Міржақып кетпес жоқтаусыз…» – деп, қайғырып-күңіренген екен…

 

…Көзіміздің тірісінде бір-біріміздің қадірімізді білгенге не жетсін!..

 

Қажымұқан ҒАБДОЛЛА,

“Қазақ елі” Халықтық қозғалысының төрағасы

shyn.kz

Тақырыпқа байланысты материалдар:

Серік Сапарғали: “ҰЛТТЫҚ МҮДДЕНІ Әбіләзовтің МАЙШЕЛПЕГІНЕ АЙЫРБАСТАП ЖІБЕРДІҢ, ЖАСАРАЛ!”  https://qazaquni.kz/?p=13685

ЖАПҚАН ЖАЛАЛАРЫҢНЫҢ ЖАНАЗАСЫ ШЫҚТЫ, ЖАСАРАЛ-ЖАНБОЛАТ!                  https://qazaquni.kz/?p=25608

ЖАСАРАЛ, Жанболат, ВАШИ ОБВИНЕНИЯ РАЗВЕЯЛИСЬ КАК ПРАХ!         https://qazaquni.kz/?p=26288

Төлеубек Сейітқалиұлы. «СЕНГЕН ҚОЙЫМ СЕН БОЛСАҢ…»  Жасарал өз халқының тамырына балта шабуға кіріскенін айтуды міндетім деп санаймын.    https://qazaquni.kz/?p=26605

АДАМДАРДЫ АЛДАУ ОҢАЙ, АЛЛАНЫ ҚАЛАЙ АЛДАЙСЫҢ, Жасарал?!.    https://qazaquni.kz/?p=27936

ҚАЗАҚ ТІЛІНЕ ҚАРСЫ БАСЫЛЫМДЫ ЖАҚТАП, «ЖАБУЫНАН» АЙРЫЛҒАН “ЖАС АЛАШ…”
https://qazaquni.kz/?p=25137

РЫСБЕК пен МАМАЙ ОППОЗИЦИЯ СЕРКЕЛЕРІНЕ НЕГЕ ЖАЛА ЖАУЫП ОТЫР? https://qazaquni.kz/?p=27791

 

 

166 ПІКІРЛЕР

  1. Жасарал Қуанышалин – Козловтың малайы екені анық, оны елдің бәрі біледі ғой қазір. Ал Козловыңның өзі Әблязовтың құлы.

  2. Жасарал Қуанышалин – Козловтың малайы. Бұны Козловтың өзі Батыстағы бір жиналыста: «Біздің ұлтшылдарға қарсы торпедомыз бар, ол – Жасарал Қуанышалин»-дегенін елдің бәрі естіген. Бұл туралы «Жас қазақ» газетіндегі «Жекпе-жек» айтыста Қуанышалинді сұлатып түсіріп, өшіріп тастаған белгілі қоғам қайраткері, Серік Сапарғали фейсбук парақшасында да, баспасөзде де ашық жазды. Ақ ит кіріп, қара ит шыққан шіріген аузынан ақ көбік ағып құлап жатқан Жасаралға «Жас қазақ» газеті редакциясы «жедел жәрдем» шақырған.

  3. Мыналардың ауызына қақпақ жоқ па,мұны басқалар естімесін,бұларға басқа жаудың қажеті жоқ,өз-өздерін жұлып жейді деп риза болып жатқан шығар,қай жеңгенің менікі деп.

  4. Қазақтың ең үлкен тайпасы туралы мына əріп деген азғынның құсуы надандық деп білемін

  5. билік үшін бұл екі «опишенер» – боқмұрындар, «чепука» ғой. тозаққа барғанда қазақтарды қазанға тоғытып, астына от жағады дейді. сонда бұларды кім күзетеді, қазаннан шығып кетпей ме десе, ей, бұлар бірін-бірі аңдып отырады, қазаннан шығуға жібермейді депті. бір-бірінен тозақтың өзін қызғанған езбе қазақ қой, әлі айтысумен келеді.бұлар айтысып болғанша бәрі тәмәт-тәмам болар.

  6. Қазақ тілін қолдаған 138-дің хатына қожайыны Козловқа жағымпазданамын деп қол қоймай, қарсы шыққан орысқұл Жасарал!..т Сол үшін оны Козлов: «Менің ұлтшылдарға қарсы қоятын торпедом» дегенін өткенде Серік Сапарғали аға парақшасында жазды.

  7. Жасарлдың нағыз екіжүзді екенін қазақ тілін қолдаған 138-дің хатына қол қоймай қашқанынан-ақ белгілі болған.

  8. жаңаөзендік жағымпаз салдақы! Орысқұл Жасаралдың Қозловтың байлаулы төбеті екенін Козловтың өзі жиында (Ұлтшылдарға қарсы салатын Жасарал мен Айсұлудай торпедоларымыз бар» деп мәлімдегенін, Серік Сапарғали фейсбукта жазды

  9. Иә, дұрыс айтасың, Сая. Қажымұқан Ғабдолла Жасаралдың қазаққа жасағаг сатқындығын әшкерелегесін Жасарал өзінің белгілі әдетімен Қажекеңе жала жабуды ұйымдастырды

  10. Мына жерде пікір жазғандар ұрысқақ әйелдер секілді. Ауыздарына не келсе соны айтып отыр. Оқудың өзі ұят екен. Шығып кетейін. Он күнәнің тоғызы тілден дегенді ұмытпаңыздар.

  11. Қуаныш МҰҚТАЙ аға Жасарал бейшараның масқарасын шығарыпты ғой. Әркімге, қызындай журналистке қолын шығарып жүрсе, көше қатынынан бетер екен ғой… бұл Козловқа бола қазақты сатып кеткен сатқын

  12. Казактардын репрессия кезинде неге ен коп кырылган халык болганын енди тусиндим! Сталин байгус кайтсын, мынадан кеиин? Ешкайсысынын конилин кигысы келмеген дэ!

  13. Серік аға дұрыс айтады, өйткені ол Жасаралды жақсы біледі ғой. Иә, Жасарал тек қара басының мүддесіне ғана жұмыс істейді. «Өзіне жеке басына пайдасы болмаса, кім болсаң да, орыстың кәнденіндей шәуілдеп, балағына жармасаады. Козловтың талабы үшін қазақ тілін құрбандыққа шалып, 138-дің хатына қол қоймағаны бүкіл елге әшкере болып, масқарасы шыққан жоқ па? Содан-ақ біле бер оның кім екенін».

  14. Жасарал Қуанышалиннің де қазақ еліне еңбегі жоқ деп айту күнә. Біз қазақтар тек жаман жағын ғана іліп әкетеміз. Мысалы Оралдағы казактардың көтерілісінде осы Жасарал мен Айсұлу емеспе еді Төстерін оққа қарсы жандарын Қазақ жері үшін Құрбан етуге барды. Ай Қазақтар бір-біріңді таламасаңдар өздеріңнің қандарыңда бар Қасиет ғой. Осы Қасиеттеріңді басқалар пайдаланып жатырған жоқпа ? Қай уақытта бізде ауыз біріктіретін уақыт болады екен? Кемшілік Ханның қызында да болады -демейме атамыз қазақ. Жұдырықтай Күш біріктіретін уақыт қашан болады? И так талан-тараж қылып жатырған жоқпа сіздерді Келімсектер бір-біріңе сүйекті лақтырып иттей ырылдастырып қойған. Біреу айтып еді ххІ-Ғасыр үшінші сорттағы қазақтардың ағыны қазіргі уақыт -деп, сол осындай мақаланы оқысам осы сөз ойыма түсіп кетеді. Мен бәрі осындай деп айта алмаймын,ұлтымды сүйемін.

  15. Пайгамбарымыз айткандай акырзаманнын алдында билик басына куыс кеуде надандар келеди деп.
    акырзаман казактын басына келип калган сиякты

  16. Ғиззат Досжанов мырзаға! Көп талқыланғандарды интернет автоматты түрде анықтайды. Ең көбін басты бетке шығарады. Сізге ұнамай тұрған тақырыпты одан кем талқыланғандар көбейіп, оны орнынан ысырып тастағанда ғана басты бетте көрінбейтін болмаса, біз ала алмаймыз. Ал мақаланы өшіріп тастауға болмайды, олай бола қалған жағдайда да оған автордың рұқсаты керек

  17. Модераторларға: осы көп талқыландардың енді сақтау мерзімі жеткен сияқты – алып тастау керек, бүкіл қазақ мөлшерінде (басқа мемлекеттердегі даспораларды қосып айтқанда) дау шығара бастады, орнына 6асқа көп талқыландарды қою керек.

  18. Марат, Қажымұхан Жасаралсыз да өз жолын тауып жүретін жігіт. Жасарал біреуге көмектесті дегенді бірінші рет естіп отырмын. Ол тек қара басының мүддесіне ғана жұмыс істейді. Жеке басына жақпады ма, кім болсаң да, Мұхтар Әуезов боласың ба, Мұхтар Шаханов боласың ба, бәрібір, орыстың кәнденіндей шәуілдеп, балағына жармасаады. Шахановты ұнатпағаны үшін, Козловтың талабы үшін қазақ тілін құрбандыққа шалып, 138-дің хатына қол қоймағаны бүкіл елге әшкере болып, масқарасы шыққан жоқ па? Содан-ақ біле бер оның кім екенін.

  19. 2003 жылы Қажымұқанды Алматыға лаып келіп адам еткен сол Жасарал еді. Қажымұқан да Жасаралдың артын жалап, аға-көкелеп жүретін жігіт еді. Шын мәнісінде Жасарал Қажымұқанды інісіндей өзіне көп тартып, біраз көмек жасады. Қажымұқан, Жасаралдың арқасында біраз елге танымал болдың, енді келіп айтқан рахметің осы ма? Жігіттік қылық қа жатпайтын нәрсе! Ешқашан пасық, сатқын болма! Жасарал ағаңды сатып, ластап отырған сен кімсің сонда – патриотсың ба?

  20. бұл жерде ұлтшылдық керек емес кім болмасын шындықты айтқан дұрысақшаға сатылмау керек үшеуі декүрескерлер кәзір күреске ешкім қаржы бөлмейді аблязов беріп жатыр рахат мұхтар тб жамандаумау керек ғабдуланікі дұрыс емес орысты жамандамау керек олар аралас көршілер ақшпен бірігіп күресу керек ақша беріп бір бірімізбенқырылыстырып жатыр ауызбіршілік керек

  21. Туысқандар!! Былай болмайды ғой «Төртеу түгел болса төбедегі келеді»- демей ме.Сондықтанда бір- біріңіздің сөздеріңізді тыңдап, балағаттамай сөйлеген дұрыс шығар.Мен бұрын Facebook -қа көп кірмеуші едім. Дәл мынандай бір- бірімізді осынша қорлауға болмайды ғой.Мен- Семейденмін. Найманмын.Алайда, бірде бір қазақтан руың кім- қайдансың- деп сұрап көрмеппін. Сондықтан болар достарым қазақ жерінің барлық аймағында бар. Ендеше, неменеге бөлінеміз, неменеге күл шашамыз бір- бірімізге.»Бесеу бірге болса- бермегенді алады»,- деп,-
    «…өсер елдең баласы..»- болайық!!!!!!

  22. Қ.Мұқан деп пікір жазған мен – Қадырғали Мұқанмын. Неге менің пікірімді Қажымұханға теліп жатырсыздар. Жалғыз сол ғана жаза ала ма екен… Одан соң ол біреудің атына жасырынбай-ақ ашық айтып, ашық жазып жүр ғой…

  23. Орыс тілі мемлекеттік тіл болсын деген үшеу Жанболат Мамай, Жасарал Қуанышәлин және Рысбек Сәрсенбайларың да, ақшаға арын да, барын да сатып жіберетіндер ғой, ұлтты, тілді не қылсын олар…

  24. Қазақты адамға санамайтын, сасық «козловқа» бола Қажымұхан бауырымызды балағаттағандарды қазақ деу қиын. Жасаралдың кім екенін, не істеп жүргенін біздер Ақтөбеліктер жақсы білеміз. Иә, кезінде қазаққа пайдалы істер істеді жұртпен бірге, енді сол кезіндегі ісі үшін қазақты сасық-пасық орыстарға таптатқанына көнуіміз керек пе?? Есі дұрыс адам, өз қандастарын таптап жатқан өзге ұлт өкілін, «жүз қандасыма да алмастырмаймын» деген әңгіме айта ма?? Жоқ ағайын, бұлай істейтін тек «құлақ кесті құлдар мен солардың тұқымдары» ғана, мен құл емеспін, ақты ақ, қараны қара деймін, осы арада өліп кетсеңдер де мен, «бір қазақты жүз сасық-пасыққа алмастырмаймын! Әр қазақ менің жалғызым!» Өз туғанын, жалақысы үшін сасық-пасықтан артық көретін адамды мен ҚАЗАҚ деп айта алмаймын! Жасарал сияқты Олжас деген ағамыз да кезінде елге пайдалы істер істеген, қәзір алжасты, алжыды… қазақ деуге ауыз бармайды… Тарих қоқысында қала береді ондайлар!

  25. Айтқандарыңа мыйымыз ашып кетті.37 жыл басымызға келсе, бір біріңді ұстап бересіңдер ғой.Мыналарың соның алдындағы репетиция сыяқты. Ұялсаңдаршы!

  26. Шахановқа шәуілдеп,
    «Шакал кәнден» атандың!
    Әлемге әйгі ақыннан,
    «Саяси бомж» ат алдың!
    маxамбет жасаралды маскара кылып сойып, кажымуканды дурыс колдап шыгыпты. Шындык солай гой!

  27. Онысы дұрыс емес әрине. Какой то козелға қазақты алмастырғаны. Дегенмен бұл фигураның келелі істері бар екенін де естен шығармау керек. Салыстырмалы теңшеп қараған дұрыс. Қазақ үшін, ұлт үшін шыр пыр болған кездері де жоқ емес. Бәлкім ызаланып әдейі айтқан шығар

  28. Жасарал Қуанышалинды жермен-жексен қылғандарың не? Ол кезінде саясатқа араласып қазақ үшін көп нәрсе істеді. Бәрін тізіп отыруға уақыт жоқ. Екеуміз Қазақстанның «Азат» қозғалысы (1989) мен Республикалық партиясын (1991) құрысқандардың біріміз. Михаил Есеналиев («Азат»-тың ұйымдастырушысы және бірінші төрағасы) оны өзінің орынбасары етіп алды. Осының кара жұмысы көп болды (бәрін тізіп отыруға уақыт жоқ). Жасарал екеуміз істеп щыктық. Осылай жамандау адамды ашындырады: ауызынан бір сөздер шығып кеткен шығар. Бірақ ол өте интеллигент жігіт еді. Ақша үшін солай істеді деп айтуға барғандардың ауызы қисайсын: бәріне шыдадық. Темекіні бір-бірімізден сұрап тартатын да кез болған.
    Бұны екі жылдан кейін көргеніме өкінемін. Дер кезінде арашалау керек еді.

  29. Мұқаңа жоғарыдағылардан гөрі ұлттық мүддеге, қазақ тіліне жаны қас, орыс тілі мемлекеттік тіл мәртебесін берейік деген Жанболат Мамайды жанұшырып қолдап, жақтасып, қазақ тіліне қарсы жұмыс істеген Жасарал Қуанышәлин мен Рысбек Сәрсенбайлардан да қауіп күтуге болады… Бұлар Мұқаң десе жиырылып шыға келетіндер. рысбек ана жылы Шаханов басқаратын “Тәуелсіздікті қорғау” ұйымына басшы бола салғысы келіп, Жанұзақ Әкім екеуі жиналыс жасағанда елдің бәрі Рысбекті боқтап-боқтап, артынан бір теуіп қуып шыққан болатын…

  30. Байыбына бара алмай отырмын. Жасарал дегенді бірінші естіп
    отырмын. Ол кіи, немен айналысқан.
    Қандай адам болса да Бәйдібек деген бауырым аямай барынша
    «мақтауын» келтіріпті. Кінәсі болса сауап болыпты, ақ болса
    обал-ақ.
    Амал қанша мыңның аузына қақпақ болу қиын…
    Сын да керек, садақтың жебесіндей түйреуге «лайықтыларды».

  31. Мына қазақтар шынымен азған екен шынында мыналардың ішінде жастар жоқ деп ойлағым келеді. Өте лас әңгімелер айады екен. Төбе шашым тік тұрды. Бір бірін танымайтын бір біріне адамдар бір адамдар үшін соншам лағынет айту, боқтау біздің рухани азғандығымызды көрсетеді. Бұл адамдарды мен күндері өтіп бара жатқан ағаларымыз деп ойлаймын. Жастар болса тіпті масқара! біздің елдің болашағы күмәнді онда.

  32. Асыл текті аргынмын деген сөз артықтау. Арғыннын басқа рулардан айырмашылығы жоқ. Орта жүздің ақыны Ілияс жансугуровтің құлагер поэмасында мынадай жолдар ба, ұмытпасам батыраштың монологы болуы керек: Уа, керей, азған арғы, уақ найман, бойыңда ненің буы қоқырайған, өлді деп қарауылдың бір жылқысы ұрыны қанды мойын таптың қайдан…. Соған қарағанда арғын сол заманның өзінде оңған ру болмаған сияқты

  33. Бұл Рысбек пен Жанболаттың және Жасаралдың үш сатқынның лаңы әлі біте қоймас… Ақша болса, тілі, елімен қосып, өздерін де сата салады бұлар.

  34. «Орыстың боданында екі ғасырдан аса уақыт болғанда да, қиналып-қажыған бір қазақ самагон бұрқыраған орысты «бүкіл қазаққа айырбастамаймын!» деп айтпап еді. Елі еркін, жұрты бостан кезеңде адасқан Айсұлу апам айтты, жаңылған Жасарал ағам қоштады…» міне, Қажымұхан орысқұл Жасаралдың сатқындығын төбесін ойып тұрып дәлелдепті.

  35. Ит сияқтысыңдар сүйекке таласқан, басқа проблема жоқпа еді Жасарал мен Мамайдан басқа? Сендер сүйекке таласқан итше ырылдасып жатқанда, жаулар өз дегенін қылып жатыр…Өй өңкей…

  36. Қажымұқан інім, «қалам қару емес» деп кім айтыпты? Нағыз қару сол болар. Баяғыда Сейфулиннмен түрмеде бір отырған нарқасқа батыр қазақ оған былай депті: «Мен өлсем өлейін. Сен өлмесең етті – қаламың жүйрік. Жағдайды жеткізсең болашақта мендей жүз қазақ шығар. Ал сен өлсең – мен де жоқ, сен де жоқ» деген екен… Бұл да сол айтпақшы нәрсе ғой. Оны ұқпаған адамнан не сұрарсың?!

  37. Қазақ тілін қолдаған 138-дің хатына қол қоюдан қашып, оны кейін «хат жарияланып кеткен соң көрдім» деген бүкіл елді алдаған суайттығы әлемге әшкере болғасын Жасаралдың қоғамда ешқандай да орны жоқ!

  38. Жасарал сияқты орысқұл, ұлт сатқынының сазайын Серік Сапарғали мен Қажымұхан Ғабдолла және Төлеубек Сейітқалиұлы берді. «Жаназасын» Қазыбек шығарды! бұндайларға ақша болоса, елді де сатып жібереді.

  39. «КОЗЛОВТЫ ЖҮЗ ҚАЗАҚҚА АЙЫРБАСТАМАЙМЫН, БҮКІЛ ҚАЗАҚҚА АЙЫРБАСТАМАЙМЫН»-дейтіндер, ұлт сатқыны Жасарал алдымен өзі мен әйелі Айсұлуға айырбастамайтын шығар қолын сүйген қожайыны Козловты. Сонда бұларға ақша берсе болды, ЕЛДІ, ТІЛДІ, ҰЛТТЫ САТА БЕРЕДІ ЕКЕН ҒОЙ! ОСЫНДАЙ ОРЫСҚҰЛДАР ҚЫЛ-ҚЫБЫР ҚҰРТТАРДАЙ ЖЫБЫРЛАП ЖАТҚАНДА ҚАЙТІП ОҢАМЫЗ! Рысбек пен Мамай туралы да осыны айтуға болады.

  40. Жасаралың нағыз екіжүзді ешекбас екен ғой. Сатқындар саясаткер болған заман болыпты ғой…

  41. Қажымұқан,қолтаңбаң белгілі ғой, мына өлеңді де Махамбеттің атынан өзің жазып отырған жоқпысың? Өйткені бұл өлең өзіңнің Майдан.кз сайтыңда жүр еді ғой. Мойындай бер, жақсы шыққан өлеңді біреуге беріп неғыласың? Кейін кітабыңа қосуға керек болады

  42. Жалақор шошқа Жасарал
    Бар қазақты засрал
    Артылам деп өгей қызына
    Өзін-өзі обосрал.
    Ойлағаны арамдық
    Аузы басы сасыған
    Саяси бомж атанған
    Орыстарға сатылған
    Мусиннің ит тыңшысы
    Нағыз шпион жасырынған.

  43. «Жалақор ит Жасарал!» – өлеңін толық аяқтадым, Елдің пікірлерін пайдаланғанымды мойындаймын.

    Жалақор ит Жасарал,
    Қазағына қас арам!
    Талай асыл тарланға
    Тас атады тасадан…

    Інге кірген ібіліс
    Атап кетті ел сені.
    Қызғаныштан қырылыс,
    Ішің иір құрылыс-
    Арамдықтың бөлшегі!

    Шахановқа шәуілдеп,
    «Шакал кәнден» атандың!
    Әлемге әйгі ақыннан,
    «Саяси бомж» ат алдың!

    Сазайыңды берді ғой,
    Сапарғали қатырып.
    «Ұлт сатқыны» деді ғой,
    Дәлелімен жапырып!

    Қажымұқан құлаштап,
    Соқты сені батырып.
    Ұлтқа қарсы қия бас,-
    Мамай-Рысбек ұялас
    Шакалдарды шақырып…

    Төлеуғали төбеңді
    Ойды сенің, Жасарал!
    Мәмбетәлин жерлесің,
    «Қара есек» деп өзіңді
    Сойды сені, Жасарал!

    Қажыгелдинге қарсы боп,
    Козловтың өлдің жолында.
    «Жүз есе артық қазақтан»-
    Деп сүйдің оның қолын да…

    Жем бергенге тауықсың,
    Қожаңды солай тауыпсың.
    Екіжүздінің нақ өзі-
    Қазаққа үлкен қауіпсің!

    Қазыбекке үргенің,
    Ел ызасын келтірді.
    Ажалыңа тап келдің,-
    Бір-ақ соғып өлтірді!

    Жаназаңды шығарып,
    Жерледі бар жалаңмен!
    Ел де мұны құп алып,
    Мен де тұрмын қуанып,
    Таптап сені табанмен!

    Қара күйе қолдарың-
    Қалай енді жүрерсің?!.
    Түрің, ісің аумайды,
    Нағыз мыстан кемпірден,-
    Қайтіп өмір сүрерсің?!.
    Өлеңменен өлтірген
    Өзің «жақсы» көретін,
    Махамбет деп білерсің!

    Махамбет

  44. Итті мал деп, Жасаралды адам деп жүрген пенделердің өздері ит!
    Жасаралдың еркек емес нағыз қатын екендігіне менің көзім әлдеқашан жеткен.
    Баяғыда Нағыз ақ жолда Алтынбек Сәрсенбайдың қасында жүргенінде бұл топас Кіші жүздің партиясын құрамын деп шылғый кіші жүздің азаматтарын жинап алғанында Арон Атабек, Мұрат Нүсіп, Азат тағы басқа азаматтар барып быт-шытын шығарғанда осы Жасарал әркімге бір қолын шығарып еді… Одан кейін Таным клубында тағы осы Жасарал Гүлмира Тойболдинамен ұстаса кетіп оның танауының астына қолын шығарып тықпыштап, тура қатындарша бажылдап, аузынан ақ иті кіріп қара иті шығып еді-ау…
    Менің соңыма түсіп, өлеңдерімді қаралағаны ол бөлек эпопея…

  45. Жалақор ит Жасарал,
    қазағына қас арам!
    талай асыл тарланға
    Тас атады тасадан…
    Інге кірген ібіліс
    Атап кетті ел сені.
    қызғаныштан қырыл, іш
    Ішің иір құрылыс-
    арамдықтың бөлшегі

  46. Мына банкир жігіттің арам ақшасына тойынған майланбаған домкрат Жасарал біраз
    сайраған екен ? !
    Сайра «сандуғаш» тағы бір ауыш миллионер табылып қалар,сонда басына банкі
    қойған қатының мен мордияңды тәнкі таптап кеткен бет-аузыңды әпиртәтсия
    жасатып жөндеп аларсың.
    Демократ сымақ ?????????????????????????????????????????????????????????????????? !

  47. «Жасарал- қазаққа Қас-арам»-деп қатырыпты Серік. Бұл бейшара алпыстан асқанда жас жанболаттың шәуілдеген кәнденіне айналғанын қарасай. Бомж орнына пайдаланып отыр ол байғұсты Мамай

  48. Бұл Жасаралды Хорватияға , Козловтан бұрынғы мәңгілік қожайыны елші Аслан Мусиннің қолын сүюге шетелге қашып кетті деп еді. Жанболат Мамай да көрінбейді, қол ұстасып екі ұлт сатқыны бірге кеткен болды ғой… деп жүр еді ел… Жасарал- қазаққа Қас-арам қайта келеді ме екен? Козловтың, орыстың кәрі құлы кімге керек? Мусиннің артын жалап біткен соң, құйрығынан жақсылап бір тепкенде сүмелеңдеп, жетіп келеді ғой тағы біреулерге жала жабуға…

  49. Қажымұқанның көксегені белгілі болды ғой, газетінде кіл мақтау оның бәрі өтірік те болар, сол қыз қатынның бәрі соның газетін оқиды дейсің бе? Жүздесу газетін шығарып жүргенде де арасында эротикалық мақала шығатын еді, соны да өзге газеттерден ұрлап алып басатын. Енді келіп сайрайды ғой, эротиканы оңдыра алмағанда саясатты оңдырады дейсің бе, ай қажымұқан ай, ұятқа қалдың ау, Козловты жамандайсың, ұнатпасаң кезінде неге айтпадың, билік соттаған соң сөзін сөйлеп сол биліктің сайрайсың, болмаса Алғаны мен басқарайын деп бір қазақ шықты ма, кеудеңде жаның болса айтпайсың ба сол кезде осы Алғаны мен басқарайын деп. Алға шындық үшін шырылдады, бірақ билік тіркемеді, жағымпаздығыңды көрсетіп сол кезде билікке тірке демедің бе? Жасаралды кінәлайсың, сен кімсің, Жасарал кім! Кезінде шындық үшін облысыңдағы әділет басқармасын тастап кеткен жоқ па, депутат та болды, саясаткер, шындық үшін шырылдап, халық сөзін сөйлеп жүр. Ал келіп көкірегіңді көтересің, бір газет аштым деп. Айсұлу Қадырбаева апамыз ақын, әйел, ана болса да шындық үшін шырылдап жүргенін көзі ашық, көкірегі ояу азаматтар біледі. Ал сен бір газетіңді жауып, екінші газетіңді ашып сайқалданып, билікті мақтап жүре бер. Газетің жабылып қалмасын, өз-өзіңді мақтап, қыздар атынан мақтауды көп беріп, билікті мақтап, бүгінгі тапқан несібеңе мәз болып жүре бер. Сенің сөзіңе кім сенеді. Қажымұқан деген атқа кір келтірген түрің қандай аянышты.

  50. Бұл мәселенің бәрі де: айта, айта Алтайды, Жамал апам да қартайды» дегеннің кері болмағай деп тілек етеміз. Өткен замандағы байлардың болыстыққа, сұлтандардың хандыққа таласқаны сияқты, қазіргі заманымызда да қайталап сол таласу мен тартысу, аяқтан шалу, кінәсізге жала жабу… басы бар да бітпейтін тартыс, талас, ашкөздік пен алауыздық. Қамшының сабындай қысқа өмірде жарлыға, кедейге көмек берудің орнына, адалдың еңбегімен тапқан табысына көз астымен алара қарау… «Жаман атқа жал бітсе, жанына торсық байлатпас» деген теңеуге дәл қазір, күнде көріп жүргендердің ішінен кездесетіндер
    көп-ақ.
    Аман болайық, елімізді дұрыс жолға бастайтын, алдымыздағы кедергілерді ұзағынан болжайтын көсем ұл мен қыздарымыз көп болсын! Еліміздің еңсесі қағаз жүзінде емес, өмірімізде жүзеге асып, баянды да бақытты өмір сүрейік.

  51. Бір кездерде, орыс тілді болса да – Олжас Сүлейменов: «кешегі ақтабан шұбырынды заман кезінен бері, көсемдерін ит жекенге айдатқан да, атқызған да, көріне көзге жала жауып түрмеге отырғызған да өзіміздің қазақ» дегені бар еді… Сондағы осындай сатқындыққа мәжбүр ететін себеп әркімнің өз басының
    қамы. Әйтпесе бәрі білетін қазақтың: орыстан досың болса, жаныңда айбалтаң болсын» деген сөзі өзінің құнын жоғалтқан жоқ. Бір-бірімізді жүзге және руға бөлген бәленің нағыз өзі болып, ағаштың шіріген өзегіндей ішімізге іріткі отын жағуы жақсылық емес. Ал орыс, белорус не хохолдар болмаса күніміз қараң деуіміздің себебі, бірімізді біріміз бағалай да, құлақ қойып тыңдай да білмеуімізде. Ал ғылым мен білімді меңгеру бізге жат емес екеніне – Сәтбаев, Такежанов, Жолдасбеков, Жәутіков деген сияқты атай берсек санаудан жаңылатынымыз белгілі. Елге – оның ішінде, жас демей, кәрі демей бәріне жұмыс орнын тауып беруге күш салатын Үкіметтің, Үлкен ел тізгінін ұстаған азаматтарда тың да нақты іс-қимыл,әрекет қажет.

  52. «Ит-үреді, керуен – көшеді»емес пе? Ал, осындай мамыражай заманда жат жұрттықтың көлеңкесінен пана іздеу һайуанның ісі! Атасына нәлет, ондай саясаткер-сымақтардың! Айтасың ба, жоспар түз! Түлкі айтпақшы: «байдан қайтып келгендер қайда тұрадының» керін келтірмеңіздер! Жас ұрпақ үлгі тұтар адам, тұлға қажет!

  53. Қажымұқан не болса соны жаза бермесей. Сен сықылдылар адамның арасына іріткі салатын.

  54. Бауырлар Жары Жомарт дурыс айтады, бір біріңмен шайнаспаңдар қарға құзғынға жем боласыңдар, ақылға келіңдер, ашуға бойалдырмаңдар.

  55. Қасқа қазақтар-ау, бір-біріңнің етіңді осылай жей бергенше бір кезек Құран-хадиске назар салсаңдаршы: Мұсылман бауырының сыртынан нақақ сөз айту, ғайбаттау адам етін жегенмен бірдей дейді шариғатта. Және де «бір біріңе кешірімшіл болсаңдар, мен де сендердің күнәларыңды кешемін» дейді Алла тағала. Сондықтан ашумен айтқан бір-екі ауыз ағат сөзге, әрекетке бола бас салып бір-біріңді жамандағанда досқа-күлкі, дұшпанға-таба болғаннан басқа не табасыңдар? Жасарал да, Қажымұқан да қазақтың біртуар жігіттері. Айсұлу апамыз да кезінде казактар Оралда ойран салмақшы болғанда тосқауыл болған, отты өлеңдерімен Алашқа дем берген болатын. Мақсаттарың-шынымен қазақтың ар-намысы, абыройы ,бірлігі болса мұншама төмендемеңдер жігіттер. Сендер бір-біріңмен шайнасып жатқанда, сырттарыңнан мысық тілеулер масайрап тұрғанын естеріңнен шығармаңдар! Ақылға келіңдер, АЗАМАТТАР!!!

  56. Қасқа қазақтар-ау, бір-біріңнің етіңді осылай жей бергенше бір кезек Құран-хадиске назар салсаңдаршы: Мұсылман бауырының сыртынан нақақ сөз айту, ғайбаттау адам етін жегенмен бірдей дейді шариғатта. Және де «бір біріңе кешірімшіл болсаңдар, мен де сендердің күнәларыңды кешемін» дейді Алла тағала. Сондықтан ашумен айтқан бір-екі ауыз ағат сөзге, әрекетке бола бас салып бір-біріңді жамандағанда досқа-күлкі, дұшпанға-таба болғаннан басқа не табасыңдар? Жасарал да, Қажымұқан да қазақтың біртуар жігіттері. Айсұлу апамыз да кезінде казактар Оралда ойран салмақшы болғанда тосқауыл болған, отты өлеңдерімен Алашқа дем берген болатын. Мақсаттарың-шынымен қазақтың ар-намысы, абыройы ,бірлігі болса мұншама төмендемеңдер жігіттер. Сендер бір-біріңмен шайнасып жатқанда, сырттарыңнан мысық тілеулер масайрап тұрғанын естеріңнен шығармаңдар! Ақылға келіңдер, АЗАМАТТАР!!! –

  57. Қалай болғанмен шындықтың аты шындық. Мұнайшылар 7 ай тұрғанда оларға барып, көмек көрсетіп жүрен С.Сапарғали, ал Ж.Қуанішалин оларды қырып тастағаннан кейін барды… Және қай ұлтың болмасын, 90 пайыздан астам адамзат сенбейді, басқа ұлт өкілі түрмеге, жан тәсілімге, т.б. барады деп. Соған баратын өз ұлтының адамы. Сондықтан козловтан батыр істеудің керегі жоқ. Бұл Жасаралдың Аблязовтың қыруар ақшасын ақтаған түрі. Ол жағынан әрине, биіктікте көріне білді… Сол ғана. Руза

  58. Өзімнің Азамат атыма лайықпын. Сенің алаяқтығыңды бүкіл Қазақстандықтарға бөліп таратса бәріне де жетеді. Жетесіз неме, өзіңнің алаяқтығыңа сеніп өмір сүріп жүрсің ғой. шаңырақтағылардың жерінің ақшасын жинап алып, шетелге тайып отырып, тағы да өзіңді «ұлтшылмын» деймісің? Елге тек қиянат жасап жүретініңді білгенбіз. Өзіңе саяси баспана сұрағаныңа болайын менің кім екендігімді білсең біле бер. Сен кімсің сонша. қазақстанға кеп өмір сүретін бетің де қалмаған ғой.

  59. Өтірік Азамат, мен сені сезіп отырмын кім екенінді. Сен алдымен өз алаяқтығыңды ұмытып қалдың ба? Сенің атың Азамат емес, Алаяқ.

  60. Сен Бағдат қайдан шыға келдің? Өзімді оппозициямын деп санайсың ба? Құдай ау осыдан үш төрт жыл бұрын бір журналист қызды үйленем дей салып үйіңе апарып, тірлігіңді істетіп қойып, соңынан үйіңнен қуып шыққан екенсің ғой. ой ұятсыз, арсыз неме. Сенің үйлене алмайтын еркек екендігіңді ол қыз өқайдан білсін?! біздер кеш естідік. Әйтпесе сенің жағдайыңды ол қызға ескертіп қояр едік. так что, бағдат сен АҚШ қа басқа шаруамен барғансың. Оны біз білеміз. Саясатқа араласпай өз шаруаңмен жүр. Әйтпесе, жағдайыңды дүйім жұртқа жариялап, саяси аренадан бір ақ күнде кетіреміз.

  61. О-О-о, сорлының тапқан сөзін қара! Бейшара, елді күлкіге қарық қыласың ғой мына түріңмен. Қазақша түсінбейсің де, қазақ деген атты жамылған неңді алған. Мен саған “Қазақ” деген қасиетті атты қорлама дедім ғой. “Қазақ “сөзі жыныңды келтіреді,»-деп қояды сүмелек, бас десем, құлақ дейді дегендей нағыз малғұнның өзі екенсің ғой. Сенімен айтысып отырған менде де ес жоқ екен. Қорсылдай бер ит-шошқа.

  62. Мен саған «Қазақ» деген қасиетті атты қорлама дедім ғой. Не ата-анаң азан шақырып ат қоймаған ба? Сен Қазақ емессің, Мазақсың, малғұн.

  63. Көкек үйреншікті шаруасымен iшықты өз атын өзі шақырып. Және де біресе көкілдейді, біресе үреді, біресе қорсылдайды. Бір сөзбен айтқанда – гибрид құбыжыққа айналып кетіпті. Мутант.

  64. Тағы да басқаның сөзін қайталап отырып, біреуді көкек дегені мына бейбақ Қажымұқанның сырқаты мүлде асқынып кеткенін көрсетеді. Өзіңді қашанғы осылай әшкерелемексің, топасым?

  65. Тура айнаға қарап тұрып оттағасың ғой, былшылбайыңнан тура өзіңнің органда істегендерің мен ұлтшылдарға қарсы шыққан доңыз ұсқының шығып тұр

  66. Жынды көкек Қажымұқан, ол органнан қуылғандар сен сияқты болады. Өйткені қуылған соң сол органға қарсы шықса, өлтіріп тастайды, ал сендей боқ сасыған ит-шошқаны шектен шыққан топастығы үшін қуып жібергенмен, осылай оппозицияны ғайбаттап органға қызмет етуін жалғастырып жатқан соң анда-санда, қыңсылап-қорсылдай бермесін деп, сүйек-саяқ, жуынды беріп тұрады.

  67. Мисіз көкек, босқа ұрыспа. Одан да білікті маман саған аяушылық етіп, емделуге мүмкіндік беріп тұрғанда емделіп ал. Әйтпесе ертең орган сені көтеніңнен бір-ақ тебеді. Өйткені оларға да боқ сасыған жынды ит-шошқа керек емес.

  68. Сен психиатр емес психсың! Оны елдің бәрі біледі. Ол үшін елге өкпелемей жата бер жайлы жеріңде боқ сасыған шошқа.

  69. Жындыханаға жындыларды жындылар орналастырмайды, жынды Қажымұқан, мамандар орналастырады. Мен психиатрмын. Сен сілекейің ағып аласұрып жүргесін жаным ашып, тездетіп сонда орналастырғым келеді.
    Бағдат – АҚШтағы Ақорданың тыңшысы. Оппозиция туралы өсек тарату – оның негізгі кәсібі. Мұндағы сенің кәсібің сияқты.

  70. Егер Жасарал қазақты сатқысы келмесе: «…байғұс бес қазаққа (Болат Атабаев, Серік Сапарғали, Жанболат Мамай, Ақжанат Әминов, Айжангүл Әмірова. Қ.Ғ.) сол сотта нағыз күрескерлік қырларын жарқырата көрсеткен Володяны өз басым айырбастамаймын» демес еді.

    Козлов 85 000 доллармен Жаңаөзенге бүлік шығару үшін келді. Ол ақша туралы сотта айтылды.
    Телефон арқылы Абилязовпен сойлескенде Козлов “85 000 доллар Жаңаөзен мұнайшыларын көтеруге жетпей қалуы мүмкін” деді.

    Сол Козловтың апарған 85 000 долларының кесірінен 10-даған қазақтар өлді. Оны қарапайым қазақтар білмейді.
    Серікжан мен Жаушы оны білулері керек еді.
    Бағдат, АҚШ елінен

  71. «жындыханаға Мен хабарлап айттым, арнайы орын дайындап күтіп отыр.»-дегеніңе қарағанда тұрақты орның сол жерді жақсы мекендегенсің ғой деймін, жалған Қазақ. Өзіңнен артылмасын жайлы орның сасық доңыз.

  72. Қажымұқан, саған айтылды ғой, жылдам жындыханаға бар. Мен хабарлап айттым, бір боқ сасыған ит-шошқа барады деп, арнайы орын дайындап күтіп отыр. Тездет, әйтпесе ол орыннан да айырылып қалып, мына түріңмен көшеде аузыңнан сілекейің ағып бұратылып өлесің.

  73. Мен саған жылауды доғар және жалған Қазақ болуды тоқтат дедім ғой саңырау неме. Қазақтың атын былғамай саған халық берген «боқ сасыған доңыз» деген ресми атағыңды жаза бер, Сонда сені бәрі бірден танитынын өзің де жақсы білесің ғой.

  74. Сен көкек болғансың, көкексің және өмір-бақи көкек болып қаласың. Оны сенен ешкім тартып ала алмайды. Соншама сасқалақтап не болды? Көкек деген атыңды естімесең ішкен асың ас болмай қала ма? Ал сенің атыңды нақтылаған себебім, сен өзің ғой, маған шошқа болу аз, мен ит-шошқамын деген. Соған сәйкес, сенің қалауыңды орындап, енді сені боқ сасыған ит-шошқа дейміз. Бәрі дұрыс.

  75. Елді бостан-босқа көкек деуші едің, сасқаныңнан менің айтқанымды қайталап, нағыз сасық көкек болдың ба, байғұс шәкен-қазақ т.б,

  76. Пах шіркін-ай, тауып айттым деп күшеніп отырмын де, Қажымұқан. Ендеше, өзің тілеген екенсің, осы жерде саған жұрт берген атты былай деп нақтылаймыз да – боқ сасыған ит-шошқа.

  77. Шәкен мен жалған Қазаққа ит пен доңыздың айырмашылығы бар екен. Ал ел шәкен сияқты хайуанның бәрін ит-құс, ит -шошқа деп атайтынын ол ит-шошқа қайдан білсін.

  78. Ақымақ болсаң осы Қажымұқандай болу керек. Итке «шын атыңды доңыз деп жаз» деп тек осы топас қана айта алады.

  79. Қажымұқан, сен тіптен не айтқаныңды өзің білмейтін есуас күйге түсіпсің ғой. О. сорлы. Тездетіп жындыханаға бар, ақылымды тыңдасаң. Әйтпесе енді шамалыдан соң айналаңдағыларды тістей бастайсың.

  80. Қажымұқан-Нұржан, қыртыма. Жасекең туралы неше бет қыртығаның аз болып, енді мына жерде қыртығаның тіпті шектен шыққан арсыздық. Бірақ оны түсінуге сен арсыздың миі жетпейді ғой.

  81. Жасарал сен Шәкен ,Азамат, Қазақ, Ерсін, Жылой, сарбазбек, Мүсілім, берік, ермек, Сақтаған едің, енді ұялмай Оралдық Ерғали болдың ба, Алматыда қожаңның итаяғын жалап отырып… Өзіңнің оттауларың-ақ анықтап тұр ғой бір ит екенін бәрін жазып жатқан. Ол үшін, елдің біліп қойғаны үшін жылама! Жыласаң тағы ұрамын.

  82. Ғабдолланың кім екенін оралдықтардан сұраңдар. Билікке жағынып күнін көріп жүрген сорлы. Өзінің газеті мен сайтына Тасмағамбетов туралы көлдей-көлдей мадақ мақалалар шығарып, соған өтіп алған жөлік. Мықтымсып жүргені де содан. Әйтпесе қолынан боқ келмейтін сорлы. Жағымпаздану жағынан алдына жан салмайды. Өзінің мақалаларында надан Шахановты да «құдай» қылып жүр ғой бұл сілімтік. Ал халықтың нағыз адал ұл-қыздары Жасарал мен Айсұлу туралы жазып отырған сасық доносы мынау. Әрине тапсырыспен. Осындай «еңбегі» үшін ақысын ертең шытырлатып санап алады, сатқын неме. Авансын алып та қойса керек.

  83. “Шәкен өте дәл айтты.”-деп оттаған кәнден ит қасиетті Қазақтың атын неге аласың?»
    Ей, Қажымұқан атынан садаға кеткір жалақор малғұн, «боқ сасыған доңыз» деп сенің табиғатыңа сай өзіңе осы жерде жұрт қойған атты біреуге таңғанша, өзің ие болсайшы, топас көкек Ғабдолла. Мына жерді сасық комменттеріңмен мүңкітіп жібердің ғой, найсап.

  84. «Шәкен өте дәл айтты.»-деп оттаған кәнден ит қасиетті Қазақтың атын неге аласың? «Боқ сасыған доңыз» деп ресми атыңды жазсаң болды , бірден түсінеміз ғой, сен екеніңді. айттық қой, Шәкен де, Қазақ та, Азамат, Ерсін, Жылой, сарбазбек, Мүсілім, берік, ермек, Сақтаған дегеннің бәрі бір адам өзіңсің деп. Енді ұялмайсың ба, әй сендей шошқада ар, ұят қайдан болсын .

  85. Қазі Жасаралды да, оның арзанқол жандайшаптарын да маңызды жиынға, мәмілелі әңгімеге ешкім шақырмайды. Сондықтан, қазір кухняда қазақтық дұшпандарынан (Аблязов, Козлов, Машкевич, Шодиев т.б.) бопсалап алған арам шайларын сораптап отырып, интернетпен қырта береді… Бұлар биліктің кезінде «басынан сипап» шықырып алып, сосын, бұтынан сипап, дегенін істеп, аулаққа лақтырып жіберген, бір-ақ рет пайдалануға ғана жарайтын сасып-бүксіген мүшеқабы (презерватив) сияқты қасиетсіз бәлелер ғой. Жалпы, қоғамның формациялары ауысқанда, Жасарал секілді өзін-өзі таба алмай, басын тау-тасқа соғып , өлгенше өз жолын, төл соқпағын таба алмайтын адасқандардың болуы заңды құбылыс, Жасарал мен жасаралшылдар сөзді түсінбейді, уәжді ұқпайды, дәлелді мойындамайды, бұлар оыстың жабайы доңызы немесе испанның есерсоқ бұқасы секілді тек қана өз дегенімен алға қарай бас-көзге қарамай аңғыта береді… Орыстың доңызы мен испанның бұқасын тоқтатудың жалғыз жолы – мойынын бұрап, алдына түсіру… Қажыеке, сен де сенің жақтастарың да енді «ақталып» жатпаңдар. Ұлттың мүддесі жолындағы шынайы шаруаларыңмен айналыс беріңдер! Қазір қазақтың жоғалтқаны көп. Итпен – ит, қатынмен – қатын болмаңдар! Ит үреді, керуен көшеді…

  86. Ой Маханбет, тіпті көтеріп жібердіңіз! Әрине айтқаныңызға жету әлі қайда болсадағы тырысып бағамыз, ұқсауға болсадағы)))

  87. Демек, Қажымұқан, сенің Рузаң да ардан безген азғын. Ал мына жерде Жасекеңе қарсы жазылған былшылбайлардың барлығының да авторы – сен өзіңсің. Оны бәрі біліп отыр. Өйткені ол сенің қашанғы әдетің. «Сасық “Майдан” сайтыңда бүкіл пікірлерді өзің жазып дәніккенсің» деп Шәкен өте дәл айтты.

  88. “Жасаралдың жабуын сыпырып алған бірінші Серік Сапарғали ағамызға, екінші Қажымұқан ағамызға алғыс айтуымыз керек”. Осы пікірді жазған адаммен толық қосыламын! Руза.»
    Керекулік Руза айтса, тура айтады. Одан артық не жааза, не дәлел керек қазақ мүддесін орысқа сатқандарға.

  89. Азамат, Қазақ, Шәкен, Ерсін, Жылой, сарбазбек, дегендер мен Мүсілім, берік, ермек, Сақтаған дегеннің бәрі бір немесе екі-ақ адам екнін жазғандарының сасып тұрғанынан-ақ біліп алдық. Ар жоқ қой доңыз сасыған Сақтаған ит, өзін-өзі мақтаған ит. Жасаралдың өзі немесе итаяғын жалап жатқандар

  90. Біріншіден, бұл «Жас қазақ үні» газеті емес, http://www.qazaquni.kz сайты. Сайт пен газеттің материалдары бір болуы міндетті емес. Бұл жерде де солай, кейбір сайт материалдары газетке жарияланып жатпайды. Екіншіден газетке бас редактор, сайтқа модератор жауап береді. «Жас қазақ үні» – бар қазақ үні» екені ел берген баға, өзін өтірік «азамат»- дейтін мазақ аттар жапқан жала емес. Оларды әшкере қылсаң «Қас билік үні» бола қалады екенсің, бұл қандай бейшара тірлік десейші,. Егер «қас билік үні» болса, Биліктің ең бірінші қорқатын мәселесі – ұлт мүддесін қорғаушы №1 газет бола ма? сондықтан ойланып, оттау керек.

  91. Халықтың адал ұлы Жасарал ағамызды ғайбаттап, сатқын Сапарғали мен жалақор Ғабдоллаға тек ардан безген азғындар ғана алғыс айтады.

  92. «Жасаралдың жабуын сыпырып алған бірінші Серік Сапарғали ағамызға, екінші Қажымұқан ағамызға алғыс айтуымыз керек». Осы пікірді жазған адаммен толық қосыламын! Руза

  93. «Жасарал аппақ сақалыңмен жасырынып отырып пікір жазуыңды қойсайшы».
    Айттым ғой, енді өзіне қарсы жазылған пікірлерді бұл сасық Жасекеңе таңады. Жалақор ауызың қисайып кетсін, Тазмұқан. Сасық «Майдан» сайтыңда бүкіл пікірлерді өзің жазып дәніккесін басқаларды да сондай көресің ғой, алаяқ неме. Барып тұрған арсыз мұнафық сенсің.

  94. Қажымұқан шындықты айтқаны үшін кінәлі ме? «Мұнафықтарды» әшкерелеген мұндай жігіттерге алғыс айту керек.

  95. Қажымұқанның осы Козловқа шүйліге беретініне түсінбеймін . Козлов жаман болсын , жақсы болсын сол күндері көп қазақтың істей алмағанын істеп , басы қасында жүрді . Ол сонысымен тарихта қалмақ , өз атына қазақ ұлтшылдарынан өшпенділікке толы сөз , мақалалар сұрап алатындай ол ештеңе бүлдіре қойған жоқ , тіпті биліктің жарапазаншыларының өзі бүйтіп жанды жерден ұрмаса керек . Жалпы ұлтшылдықтың жөні осы екен деп , төпелей беруге болмайды . Қажеке бұл қалпыңмен қазақ саяси сахнасына келмек тұрмақ , өмір бойы тіркелмеген » ПОДПОЛЬНЫЙ ПАРТИЗАН » болып өтесің !

  96. Жасарал аппақ сақалыңмен жасырынып отырып пікір жазуыңды қойсайшы. Сеннен ірілік күтеміз, ал сен болсаң, Қажекең айтпақшы ТАСАДАН ТАС АТУДЫҢ шебері екенсің.

  97. Нұрсұлтан Маратов деген большевиктің шекпенінен шыққан белсенді мен Сағит
    деген ЖЖ ( жалаңбұт жандайшап ) екеуің Қажымұқан пірлеріңнің қолына су құя
    беріңдер ! Құман сендерден ауыспағай , Құдайым !

  98. Жалақорды соншама мақтағанды бірінші рет көріп отырмын. Қажымұқан, арсыз екенсің. Қазір маған «сен Жасаралсың» деп шәуілдеп шығасың ба?

  99. Маратұлы, сау бол! жақсы айттың, турап жіберіпсің… Өңкей қиқымнан қазақ – қазақ болғалы құтыла алмай келеді. Қабанбай мен Наурызбайды, Райымбек пен Махамбетті, Кене мен Абылайды, Қарасай мен Исатайды сатқан осындай қиқымдардың ата-бабалары ғой… Мен асыл текті арғынмын, ал, Қажы бауырым, Байұлының баласы сияқты, қазақта жаман ру, нашар ұлыс жоқ қой, бірақ, жаман адамдар көп… Қолдаймын Қажыны, үлкенді сыйлаған жұртпыз, бірақ, ағасы Жасарал ақылы кем, аусар неме екен, тым болмаса, ақылы мен сабыры Айсұлу апамызға да жетпепті… «Ұлық болсаң – кішік бол» деген аталарымыз, Қажы бауыр кішірейгеннен – кем болып қалмайды, қайта асқақтап, биіктейтін болады… Қазаққа жетпейтіні – бүгіннің Қажымұқандары…

  100. Жылой мен Нүрке Табын дейтін қазақтардың сөздері мен «ақылдары» бір-біріне қарама-қайшы: логика жоқ, жүйе жоқ, не де болса «Жаптым жала, жақтым күйе» деген пасық пиғыл. Ғабдоллаға «Жаңаөзенге не бармадың?», «Қан төгіліп жатқанда, полицайдың қаңғыған оғына кеудеңді тосып, нен өлмедің?» – деген сияқты қатынның сөзін, жезөкшенің сандырағын айтады. Олай болса, СЕН екеуің қайда болдыңдар? шошқа тағаладыңдар ма? Әлде, кухняларыңа тығылып, қатынөсек айтып отырдыңдар ма? Ғабдолла – Мұхтар ШАХАНОВтай қазақтың нағыз қаһарманының ізбасары, алдымен, қайсар жігіт, қажырлы қайраткер, жалынды журналист, «Қазақ қандай болады?» – дегенде, ұялмай көрсететін, мақтанып таныстыратын ақылына көркі сай азамат, заманының озық ойлы тұлғасы. СЕН екеуің де, Жасарал мен Айсұлуың да, сондай жүздеген-мыңдаған міңгірбайларың да Ғабдолланың қолына су құюға жарамасыңдар! Іштерің күйсе – тұз жалаңдар! Мен кешегі партия қызметкерімін, сендер сияқты талай шәуілдектерді піштіріп жібергенмін, кезінде… Ғабдолланың саяси сарабдал мақалаларын, ұлтының болашағын ойлаған сұқбаттарын, қазақтың мүддесін көксеген дүниелерін оқыңдар. Сендер сол жазбалардың бір сөйлемін де жаза алмайсыңдар, бір-бірінің бұтын жалаған өңшең қиқым… Қажымұқаннан кешірім сұраңдар!!!

  101. Жаңаөзенді сатып кеткен Сапарғали мен жалақор Ғабдоллаға сенеміз бе, қай заманнан қазақ үшін арпалысып келе жатқан Қуанышалинге сенеміз бе? Мен Жасарал ағама сенемін.

  102. Бүгін ұлт үшін шын күресіп жүрген бір қазақ бар. Ол Жасарал Қуанышалин. Соған қарсы мынадай сасық мақала жазған Ғабдолла адам емес екен. Биліктің жалдамалысы екені белгілі болды.

  103. Әй Қажымұқан мен сені әжептеуір адам ба деп жүрсем сен қазақты қазаққа
    қарсы неге қоясың Шынында Жаңаөзенде қай қазақ жаңаөзендіктерді қорғады.
    Өзің қайда болдың неге оққа кеудеңді тоспадың.
    Мынандай мысал бар ғой : Бір қоян үйіне кіріп ілігін іліп алып қасқыр енді келіп
    көрші кеңірдегіңді жұлып алайын деп столды түйгіштейді екен, сен де сондай
    болдың ғой деймін. Мен Жасаралды ерлігі үшін сыйлаймын. Менің де қазақтарға
    жаным ашиды қазақ тілі өз елінде лайықты орын алса деймін әлде сен оған
    сенбейсің бе ?

  104. Қажымұқаныңды с ………Ол да Козлов, Қуанышалиндердің ар жақ
    бер жағы. Елді дүрліктіріп жүрген интригант фотомодель !

  105. Қажымұқан Жасаралмен үйінде дастархандас болдым депті, сондықтан дәм татқан дастарханын
    сыйлап, жасы үлкендігін сыйлағаның дұрыс. Козловты қолдады деп, Жасаралды кінәлау дұрыс емес,
    7 ай тұрған мұнайшыларға өзің неге бармадың, соларға түсінік жұмыстарын неге, сен, қазақ болып
    жүргізбедің ? Енді келіп, жау кеткен соң қылышыңды боққа шабасың !

  106. Осы мақала Қажымұқанның жекеменшік сайты » maidan kz. » де басылып шықты .
    Енді сол сайтта жазған пікірлерімнен үзінділер келтіре кетейін :
    1. Портретің қайда ?
    Сайтта жарияланған мақаланы оқуға дәрмендері жетпей, тек жылтыраған мордия –
    ларды қарап отыратын, бай таппаған кәрі қыздар мен үйлерінде істейтін шаруала –
    ры жоқ қатындарға қиын болатын болды . ( Каджымукан красавчик, Каджы СУПЕР ! ! !
    Жасасын Қажымұқан, Кажы ты супер – супер ! ! ! ………………………………………………) .
    2. – » көсемшіл дертіне шалдыққан » нарцисс » Қажымұқан Ғабдолла тәрізділер » …
    Мұны жарым жылдың аржағында мен де айтқанмын. Садырбай да айтқан : » Осы
    » maidan » сайты Қажымұқанның семейный альбомдарын қарап отыратын сайтқа ай –
    налды, » – деп. Сенің кемістіктеріңді жақында ғана Әшірбек те айтқан еді. Ауруын
    жасырған ауырмай өледі. Нарциссизм дертіне шалдыққаның белгілі жағдай, інім .
    3. » ШЫН » порталында Дайрабайдың көк сиыры қара болатын, » майданға » келіп,
    қайта көгеріпті . Бейімбет атаңның жазғандарын қайта оқып шық .
    Осының бәрін жарым сағатқа жеткізбей админ өшіріп тастады . Осы жазғандарымда
    адамның намысына тиетін сөздер бар ма ?
    ЕСКЕРТУ : » maidan kz. » сайтына кірсеңіз , Қажымұқан туралы жаман сөз айта көр –
    меңіз , пікір жазатын болсаңыз ол баланы мақтай беріңіз , мақтай беріңіз ………………

  107. Жасаралдың ұлттық мүддені қоғаған 138-дің хатына қол қоймай, қазақ тіліне қарсы Козлов пен Әбілязовтың ақшасы үшін артын жалағаны да сатқындық қой. Ол ұлтын сатқандық емес пе? Ең бірінші ұлт мүддесін қорғау керек. билікке өтірік оппозиция болып, Аслан мусиннің тапсырмасын орындайтын Жасарал ұлт сатқыны. Анау тірі тұрғанда, билік ауыспайтынын біле тұра, елді ұлт мүддесінен басқа жаққа – “билікті ауыстырайық” деген “ойынға” алдандыру Жасарал сияқты орыстың құлдарының арзан амал-әдісі. Жасаралдың жабуын сыпырып алған бірінші Серік Сапарғали ағамызға, екінші Қажымұқан ағамызға алғыс айтуымыз керек.

Пікір жазу

Пікіріңізді енгізіңіз!
мұнда сіздің атыңызды енгізіңіз