Бастауыш мектеп сабақтарында АКТ-ны қолдану

Бастауыш мектеп сабақтарында АКТ-ны қолдану

       Бүгінгі заманғы педагогикалық саладағы жаңалықтардың бірі- оқытудың іс- тәжірибесіне жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу болып табылады. Қазіргі таңда әлемдік оқу үдерісінің өзегі – жаңа технологиялар екені баршамызға мәлім. 

Қазіргі жағдайда “мұғалім-оқушы-оқулық” дәстүрлі схемасына жаңа буын-компьютер енгізіліп, компьютерлік оқыту мектеп санасына енгізілді.

     Білім беруді ақпараттандырудың құрамдас бөліктерінің бірі білім беру процесінде ақпараттық технологияларды пайдалану болып табылады. Бастауыш мектеп үшін бұл білім беру мақсаттарын белгілеудегі басымдықтардың өзгеруін білдіреді: бастауыш мектепке оқыту мен тәрбие нәтижелерінің бірі балалардың заманауи компьютерлік технологияларды игеруге дайындығы және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін олардың көмегімен алынған ақпаратты жаңарту мүмкіндігі болуы керек. 


    Бастауыш мектеп-баланы одан әрі оқыту сапасына байланысты. Бұл бастауыш сынып мұғалімдеріне ерекше жауапкершілік жүктейді. Оның міндеті баланы оқуға, жазуға үйрету ғана емес, сонымен қатар рухани негізін қалау, оның ең жақсы қасиеттерін дамыту, оқу іс-әрекетінің тәсілдерін үйрету. Әсіресе, соңғысы қазір біздің жылдам өзгеретін әлемге, ақпаратқа толы әлемге өте маңызды. Баланы ақпаратпен жұмыс істеуге үйрету, оқуға үйрету.

Ақпараттық технологияларға тәуелді болатын әлемде оқушылар мен мұғалімдер онымен таныс болуы тиіс. Мұғалім, егер ол өз оқушыларына, олардың болашағына қамқорлық жасаса, оларға өмірлік қажетті жаңа дағдыларды меңгеруге көмектесуі тиіс.

Академик А. П. Семеновтың "ақпараттық әлемде өмір сүруге үйрету – заманауи мектептің маңызды міндеті" деген сөзі әрбір мұғалімнің жұмысында айқындаушы болуға тиіс. Осы мақсаттарды іске асыру үшін бастауыш сынып мұғалімдерінің жұмыс тәжірибесінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану қажеттілігі туындайды. Бастауыш мектеп оқушыларын оқытуда АКТ-ны пайдаланудың орындылығы туралы олардың жас ерекшеліктері, ауызша-логикалық ойлаумен салыстырғанда көрнекі-бейнелік ойлауды жақсы дамыту, сондай-ақ анализаторлардың біркелкі емес және жеткіліксіз дамуы, олардың көмегімен балалар ақпаратты одан әрі қайта өңдеу үшін қабылдайды. Компьютерлік технологияны қолданатын сабақтар оларды қызықты, ойлы, мобильді етуге мүмкіндік береді. Іс жүзінде кез-келген материал пайдаланылады, сабаққа көптеген энциклопедиялар, репродукциялар, аудио сүйемелдеуді дайындаудыңқажеті жоқ: мұның бәрі алдын-ала дайындалған және шағын электронды тасымалдағышта бар. АКТ-ны қолданатын сабақтар әсіресе бастауыш мектепте өзекті.

1-4 сынып оқушылары визуалды-бейнелі ойлауға ие, сондықтан олардың оқуын мүмкіндігінше жоғары сапалыиллюстрациялық материалдарды колдана отырып, жаңа нәрсені қабылдау процесіне тек көру ғана емес, сонымен біргеесту, эмоциялар мен қиялдарды тарту арқылы кұру өте маңызды. Мұнда компьютерлік слайдтар мен анимациялардың жарықтығы мен әсемдігі пайдалы. Бастауыш мектептегі әртүрлі сабақтардағы мультимедиялыққолдау сізге түсіндірмелі және иллюстрациялық оқыту әдісінен іс-әрекетке ауысуға мүмкіндік береді, онда бала оқу іс-әрекетінің белсенді тақырыбына айналады.

         АКТ-ны қолдана отырып, кез-келген пәнді оқу балаларға ойлауға, сабақтан элементтерін құруға қатысуға, бұл оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамытуға ықпал етеді. Мультимедиялық презентациялармен, онлайн-тесттермен және бағдарламалық өнімдермен бірге классикалық және интеграцияланған сабақтар оқушыларға бар білімдерін тереңдетудің бірден-бір жолы.

 Түркістан облысы Жетісай ауданы

«Х. Доспанова атындағы №28жалпы  

білім беретін мектеп»коммуналдық 

мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі 

Кантаева Данагуль Сапархановна