Студент – болашақ маман ғана емес, ел тірегі
2012 ж. 15 маусым
8285
0
Еліміздегі жоғары білім берудің негізгі міндеті маманды тек қана біліммен қарулардырып қоймай, сонымен қатар олардың жеке басының жан-жақты қалыптасуына, дамуына, шығармашылық қабілетінің жетілуіне, кәсіби мәдениеттің қалыптасуына өз дәрежесінде көңіл бөлу, мүмкіндік жасау болып табылады. Студентті тек болашақ маман ретінде ғана қарамай, оны өз қоғамының азаматы, шығармашылық тұлға келешектің иесі, тірегі ретінде тану, соған мүмкіндік жасау қажет. Ал болашақ мамандарды осы айтылғандарға сәйкес дайындау, оның болашақ кәсіби құзыреттілігіне сәйкес білім беруден бастау алады.
Жоғары оқу орындарында оқу үдерісінде болашақ маман даярлауда мынадай басты міндеттердің шешімін табу: оқытудың жетік жолдарын меңгерген маман даярлау; кәсіби пәндерді игерумен қатар, адамгершілік, рухани-мәдени құндылықтарды меңгерген, жан-жақты жеке тұлғаны тәрбиелеу; болашақ мұғалімнің қоғамдағы әлеуметтік белсенділігін арттыру; жалпы педагогикалық, әдіскерлік іскерлігін арттыру; өз бетінше білім ала білу қабілеттерін қалыптастыру; педагогикалық шеберлігін үздіксіз арттырып отыру дағдысын қалыптастыру басты мәселе болып табылады.
Болашақ маманның кәсіби-
әдістемелік даярлығын қалып-
тастыру үшін өзі таңдаған мамандығына сәйкес арнайы ғылыми пәндерден терең, жан-
жақты білімі болуы қажет. Білім беру саласындағы негізгі
құжаттарды, білім беру стандарты, оқу жоспары, бағдар-
лама, оқулық, оқу-әдістемелік ғылыми әдебиеттерді, сондай-ақ озық педагогикалық тәжіриберлерді меңгеруі тиіс.
Ел Президенті Н.Назарбаев-
тың биылғы Жолдауы «Әлеуметтік – экономикалық жаңарту – Қазақстан дамуының басты бағыты» деп аталады. Елбасы экономиканы нығайту мен
халықтың әл-ауқатын арттырудың жаңа міндеттерін жүктей
отырып онбағыт бойынша мін-
деттер кешенін жүзеге асыруға
тиіс екенімізді айтты. Оның ішінде Президент қазақстандықтарды ақпараттық технологияларды белсендірек игеруге шақырады. «Компью-
терлік сауаттылықты, соның ішінде әртүрлі ынталандырушы бағдарламалардың есебінен де көтеру қажет» – деп атап көрсетті.
Біздің Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық Университетінде болашақ мұғалім
дер мен қатар, ақпараттық технология саласы мамандарын, яғни ақпараттық жүйелер бойынша техника және технология, жаратылыстану ғылымдары бойынша информатика бакалаврын дайындайды. Бұл мамандықтардың ашылғанына 5-6 жылдың көлемі болды.
Университетімізде оқу-тәр-
бие үрдісін ұлттық сипатта
ұйымдастыру жолға қойылған.
Бұл бағытта ректор С.Пірәлиевтің бастамасымен студенттер мен оқытушылар арасын-
дағы әдеп мәселесін ұлттық сипатта дамыту жүзеге асыры-
луда. Бұл туралы ректорымыз
С.Пірәлиев: «Ұлттық мәртебе-
ге ие педагогикалық университеттегі жоғары кәсіби білім беру ісі ең алдымен саналы тәрбиеге негізделуі тиіс» – деп айтудан жалықпайды.
Бұл оқытушылар мен қызметкерлер арасынан бекітілген тәрбие жетекшілерінің міндеттері мен атқаратын тәрбие жұ-
мыстарының бағыттары арқылы көрініс тауып отыр.
Бүгінгі таңда біздің кафедрамыздың оқытушы-профес-
сорлар құрамы өз тобындағы
студенттердің оқу-тәрбие үде-
рісіндегі қызығушылықтары
мен құқықтарын қорғаушы, тұлға аралық қарым-қатынас-
тарын орнатуға және студент-
тердің болашақтағы іс-әрекетін жүйелі ұйымдастырушы, қоғамда орын алған келеңсіз құбылыстардың алдын алып, бой алдырмауға бағдар беруші болып табылады.
Біздің кафедрамыз универ-
ситетіміздің физика-математика факультетінің құрамына кіреді. Факультетімізде профес
сор-оқытушылар құрамы мен
қызметкерлерінің этикалық кодексі дұрыс жолға қойылған. Мұның себебі 1928 жылы университет ашылғаннан бері оның құрамында бірге ашылған факультеттің ұрпақтар сабақтастығы мен оны бүгінгі күні
басқарып отырған декан М.Бек-
патшаевтың ұйымдастырушылық қабілетінің жемісі деп атап өтуге болады. Олай деп айтатынымыз факультет ОПҚ мен студенттері соңғы 5-6 жылда университет ішінде білім, ғылым және тәрбие, спорт саласы бойынша алғашқы орынды бермей келеді.
Кафедрамыздың оқытушы-профессорлары жұмыс барысында университеттің этикалық кодексіне сүйенеді. Яғни бұл кодекс бойынша оқытушылар мен қызметкерлердің негізгі этикалық ұстанымдары анықталған, олар: кәсібилік, жұмыс нәтижесіне өзіндік жауапкершілік, белсенділік, адалдық, әділдік, шыншылдық, әдептілік, қызмет бабында қарым-қатынастың ашықтығы. Бұл ережелерді орындай отырып әрбір ОПҚ университеттің имиджімен іскерлік абыройын нығайтуға үлесін қосады.
Кафедрамызда өз ісінің білгір мамандары қызмет жасайды. Бұл бағытта доценттер Искакова К.А., Ахметова О.С., Жунусова Л.Х., Бертаева К.С., Омарова С.А., Тульбасова Б.К. және аға оқытушылар Майкотов М.Н., Досмайлов Т.К., Сатымбеков А.М. атап өтуге лайықты.
1) Доцент Ахметова О.С. – 2010 жылдың «ЖОО-ң үздік оқытушысы» грантының иегері. Франция, Италия және Бельгияда өз білімін ақпараттық технология саласынан жетілдіріп қайтты.
2) Доцент Искакова К.А. – 2008 жылыИндияда өткен “Web дизайн” курсында өз біліктілігін арттырып қайтты, cонымен қатар 2010 -2011жылдары Жапония,Сингапур, Австрия, Германия мемлекеттерінде өткен конференцияларға қатысты.
3) Аға оқытушы Майкотов М.Н. осы жыл басында Малайзияда 1 ай бойы өз білімін жетілдіріп қайтты.
4) Аға оқытушы Сатымбеков А.М. былтырғы жылдың қорытындысы бойынша ректордың «Алғыс хатына» ие болды.
Болашақ маманның кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруда оқу үдерісібасты назарда мына тұжырымдарға:
- қоғам тарапынан болашақ мамандарды кәсіби даярлаудың сапасына қойылатынталаптарға;
- педагогикалық үдерістің негізгі идеяларына, олар болашақ мамандардың кәсіби іскерліктерін, ақпараттық технология саласынан іскерліктерін қалыптастыруды оңтайландыру проблемасы бойынша ұсынылады;
- студенттерде ақпараттық технология саласынан іскерлігін қалыптастыру бағытында жоғары оқу орындарында оқытудың біртұтас педагогикалық үдерісін ұйымдастыруға;
- оқыту мазмұнын, ғылыми, жалпы кәсіби және арнайын кәсіби сипаттағы білім, іскерліктер мен дағдылар түрінде жүзеге асыруға;
- негізгі өлшемдерді және деңгейлер көрсеткіштерін, болашақ маманды даярлаудың сапасын анықтауға сүйенеді деп есептейміз..
ХХІ ғасырда болашақ мамандарды даярлау, олардың кәсіби іскерлігін қалыптастыру мәселелері – кезек күттірмейтін өзекті қоғам талабы. Бұл біздің кафедра ұжымының басты назарында болып отыр.
Б.СЫДЫҚОВ –
Абай атындағы ҚазҰПУ-дің
«Оқытудың ақпараттық
жүйелері» кафедрасының меңгерушісі, доцент
К. А.ИСКАКОВА –
ф-м.ғ.к., доцент
А.М. САТЫМБЕКОВ –
аға оқытушы
А.Қ.МОШҚАЛОВ –
докторант PhD
Н.А.ТЕКЕСБАЕВА –
аға оқытушы